niedziela, 18 maja 2014

Conchita Wurst wystąpiła w talk show Grahama Nortona


Replika: "Wiem, że to jest niecodzienny widok. Stworzyłem tę „damę z brodą”, bo… ach, to banał, ale… ma się tylko jedno życie, nie? Niech ono ma rozmach! Jako Conchita lepiej czuję się na scenie. A poza tym jestem członkiem gejowskiej społeczności. Dorastałem w małej wsi – dla nastoletniego geja nie jest to najzabawniejsza przygoda, jaka może ci się przytrafić. Przez lata starałem się wpasować na wszystkie możliwe sposoby. Chciałem się dostosować do panujących reguł gry. A potem zdałem sobie sprawę, cóż – ja sam mogę stworzyć nowe reguły tej gry" - powiedziała Conchita Wurst w talk show Grahama Nortona.

Conchita również wyjawia, że po wygranej na Eurowizji dostała bukiet kwiatów od Eltona Johna i jego męża Davida Furnisha z karteczką: "We love you - Elton and David"


Dodam że w polsce oburzenie na  Conchita Wurst, że jak może facet w sukience, gender atakuje blednie prawicy polskiej, ale polska kultura ma też facetów w sukienkach i to hetero. Jak np słynny kabaret Pigwa, nie mówić że sami duchowni chodzą w sukienkach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz