czwartek, 29 maja 2014

News: Luksemburg, rodzice dzieci LGBT, list do papieża, apel do Kaczyńskiego, Moniką Płatek, wyrzucony z partii radny homofob ...


Luksemburg bliżej równości małżeństw, projekt ustawy została przeprowadzona do komisji, przed latem ma zostać wprowadzona do parlamentu Luksemburgu. Według sondaży 83% popiera małżeństwa tej samej płci, ten kraj ma obecnie związki partnerskie w stylu francuskim, oraz premierem i wice premier małego księstwa to też geje.

Mówią rodzice gejów i lesbijek: Anna Skalska, mama Kamili: „Podoba mi się hasło: jak nie akceptujesz związków gejów czy lesbijek, to nie wiąż się z gejem ani z lesbijką. Wszystko na ten temat, nie? Moja córka Kamila ma teraz 30 lat, ujawniła się przede mną 10 lat temu. Domyślałam się, ale nie prowokowałam rozmowy, odwlekałam, nie byłam ciekawa. (...) A potem „jestem lesbijką” – i klamka zapadła. (…) Nie sądziłam, że ten jej coming out zmieni moje życie. A zmienił. Świat mi się nagle powiększył o wszystkie osoby LGBT. Jak sobie to człowiek raz uświadomi, to już nie ma kroku w tył. (…) Dziś lepiej umiem reagować, gdy wypływa temat LGBT. Ciągle stykam się z tekstami typu: „Niech robią, co chcą, tylko niech się nie pokazują”. Ripostuję: „A ty się nie pokazujesz? Zastanawiasz się za każdym razem, gdy bierzesz żonę za rękę na ulicy?”. (…) Wiele osób łapie homofobiczne poglądy bezwiednie. To się bierze z niewiedzy. Można temu zaradzić w jeden sposób – pokazując się.”

Elżbieta, mama Mateusza: „Mateusz zaczął zostawiać na wierzchu swoje notatki, albo pamiętnik leżał otwarty na biurku. Miałam wrażenie, że celowo, ale on zaprzecza. W każdym razie, jak się ma te 14 lat, to jeszcze mamusia sprząta w pokoju synka, no, więc mamusia „przypadkiem” przeczytała. Była rozpacz. Na początku tego nie udźwignęłam i nie zdobyłam się na rozmowę. W jakimś telefonie zaufania powiedziano mi, że może to tylko taka faza, ale ja już wiedziałam, że to nie żadna faza. Musiało minąć jakieś półtora roku, zanim zebraliśmy się z mężem i powiedzieliśmy mu, że wiemy i że go kochamy, a jego homoseksualność nic nie zmienia.”

Julita, mama Michała: „Zajęcia w Akademii Zaangażowanego Rodzica uświadomiły mi, jak trudne jest odkrywanie homoseksualności w sytuacji, gdy cały świat wokół ciebie jest hetero. Skąd Michał miał czerpać wzorce? Przecież mój mąż i ja jesteśmy parą z innej bajki. Widzę dziś, jak ogromna, uświadamiająca praca jest do wykonania.”

Cały tekst o rodzicach gejów i lesbijek z II edycji Akademii Zaangażowanego Rodzica w Kampanii Przeciw Homofobii – do przeczytania w najnowszej „Replice”.

Następny list do Papieża Franciszka od LGBT, teraz piszę organizacja Human Rights Campaign, piszą sprawie polityki homofobicznej kościoła która zwalnia i wyrzuca z pracy osoby LGBT oraz zwolenników naszych w szkołach katolicki, z powodu swojej orientacji i poparcia LGBT.

Ostatnio coraz więcej zwolnień osób LGBT i przyjaciół naszych którzy kościół zwalnia z szkół, kościołów którzy spierają nas. (GLAAD)

Czy odpisze papież, po narażę na żadnym list nie odpisał, listy miedzy innymi potępiające homofobie w kościele, kraje takie jak Ugandę i Nigeria, nawet wiara i tęcza pisała narażę bez odezw.

Nie rozumiem to że nasze listy nie odpisuje, nawet nie potępić homofobie, swoi ludzi którzy namawiają do morderstw osób LGBT, jak to kościół katolicki w Ugandzie.

"Nie chcę Polski, w której homoseksualiści byliby prześladowani i nie mogli żyć w związkach prawnie uregulowanych".

To wyznanie prof. Krasnodębskiego, który w ostanich wyborach doe PE startował z list PiS. Dla felietonisty i satyryka Jerzego Wasiukiewicza (o zgrozo) jest to wystarczający powód, aby apelować do Jarosława Kaczyńskiego o to, aby Krasnodębski odstąpił od przyjęcia mandatu europarlamentarzysty. Wbrew pozorom to niestety nie jest to satyra - onet.pl.

Kordale Lewis i Kaleb, para gejów czarny z dziećmi, gdzie rok temu ich zdjęcia popularne na cały świat jak przygotowują swoje córki do szkoły. Wideo.

Radny Partii Niepodległości Zjednoczonego Królestwa (UKIP) Dave Small, został wykluczony z partii za "rasistowskie i homofobiczne" posty na facebooku.

Widać nawet nacjonalistyczna partia nie dopuszcza komentarze homofobiczne to możesz wylecieć z partii, ale w polsce Pawłowicz i inni oszołomy, to nic nie robią.

Największy gejowski klub Moskwy ponownie otwarty będzie innym miejscu z dala od centrum miast Moskwy.

Moniką Płatek: Kobiety są w Polsce traktowane instrumentalnie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz