piątek, 6 grudnia 2013

Ploty: Kto jest chłopakiem Toma Daley?


Replika: Kto jest chłopakiem Toma Daley? Dustin Lance Black! Nagrodzony Oscarem scenarzysta "Obywatela Milka".

Tom: "To była miłość od pierwszego wejrzenia. Nigdy wcześniej nie czułem czegoś takiego. I to ja go poderwałem, nie odwrotnie. Poznaliśmy się w marcu. Nawet nie rozmawialiśmy dużo, ale napisałem na jego kartce swój numer telefonu z dodatkiem "zadzwoń do mnie".

"Reakcja na mój coming out przeszła moje wszelkie oczekiwanie - jest 100 razy lepiej, niż myślałem. Przed coming outem czułem się, jakby mój związek, moja miłość była jakąś grzeszną tajemnicą - a przecież jestem po prostu szczęśliwy"

Cytaty pochodzą z najświeższego wywiadu Toma, który przeprowadził Jonathan Ross dla ITV.

Tom, Dustin - jesteśmy happy for you

* Dodam że Tom nie potwierdził kim jest jego chłopak, nie którzy za bardzo przesadzają media, z tym "super news" znęcanie nad nim, ma prawo do prywatności.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz