poniedziałek, 30 grudnia 2013

Robin Roberts prowadząca GMA wyznaje publicznie jest lesbijką


Po 100 dnia po przeszczepie szpiku kostnego, prowadząca Good Morning America, Robin Roberts na swojej stronie Facebooku o refleksji na temat jej życia i po raz pierwszy publicznie przyznała jest lesbijką i ma partnerkę Amber Laign.

Roberts jej rodzina, przyjaciele i współpracownicy z GMA od lat, wiedzą że jest lesbijką, ale po raz pierwszy publicznie powiedziała o tym.

Jestem wdzięczna mojej całej rodziny, mojej dziewczynie Amber i przyjaciół, ponieważ przygotowujemy się do uczczenia wspaniałego nowego roku razem.

Roberts i Laign razem są 10 lat. Laign, jest masażystką terapeutką, która pracuje z pacjentami po urazach, pochodzi z San Francisco Bay Area.

"Jestem wdzięczna swojej siostrze, Sally-Ann, za to, była moim dawcą i dała mi dar życia," Roberts napisała na Facebooku.

Roberts jest jedną z wielu twarzach publicznych powiedziała o raku piersi od jej rozpoznania w 2007 roku. W ubiegłym roku wzięła urlop od GMA po zdiagnozowano u niej mielodysplazji, która może być spowodowane przez chemioterapię. National Marrow Donor Program odnotowano wzrost 1800% dawców na dzień, kiedy Roberts ujawniła swoją chorobę do widzów. Wróciła do GMA w lutym tego roku.

Możesz przeczytać pełną wiadomość od Roberts na Facebooku TUTAJ.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz