poniedziałek, 23 grudnia 2013

Ploty: Australijski aktor wyznaje, jak Tom Daley zainspirował go. Nowy zwiastun Looking, Magazyn Fenuxe gejowski o modzie ...


Australijski aktor Harry Cook mówi dla Gay Star News o tym, jak Tom Daley zainspirował go do ujawnienia na YouTube. Jak wielu mnie wspiera, dostałem wsparcie. To było słodkie. Miałem tylko kilka nieprzyjemnych uwag, ale oni po prostu byli na Twitterze trollami.

Jedną z rzeczy, które zmotywowały mnie do ujawnienia, że jestem bardzo wielkim zwolennikiem małżeństw osób tej samej płci, a ja nie chcę udawać, że nie jestem gejem i udawać że wspieram małżeństwa homoseksualne, jako hetero zwolennik. Też chciał pokazać młodym osobom LGBT, pokazać że jest porządku kim jest.

Opowiada o nowym filmie który gra opowiada o surferach, homofobii, zastraszaniu. Również zagra w telewizji Australijskiej w przyszłym roku obok taki doświadczonych aktorów jak Sam Neil i Bryan Brown w miniserialu Old School.

Nowy zwiastun serialu gejowskiego HBO Looking


Days of Our Lives odcinek Will i Sonny

Roczny ocenzurowane najlepsze momenty programów telewizyjny

Magazyn Fenuxe gejowski o modzie z Atlanty


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz