piątek, 20 grudnia 2013

Robbie Rogers o swoim ujawnieniu że jest gejem


Rogers z chłopakiem Greg Berlanti oraz z prezydentem zdjęcie Instagram

BBC program Newsnight piłkarz Robbie Rogers o swoim ujawnieniu że jest gejem

"Nie otrzymałem list lub coś od żadnego jednego piłkarza, który chce porozmawiać o tych że jest gejem," powiedział.

On myśli, że to dlatego, że gracze są zbyt przestraszeni, by to zrobić.

"Dostałem telefony i rozmawiałem z moimi przyjaciółmi w Wielkiej Brytanii i na całym świecie, którzy wspierali mnie, ale ja nie miałem żadnej jednej wiadomość od [homoseksualnych] piłkarza", powiedział w BBC Newsnight. "To przypomina mi o strachu, jaki też miałem. Pamiętam, że atmosfera, jak to czujesz To tylko pokazuje, że jest to ogromny problem, co zrobić, aby to zmienić, należy spróbować je wspierać, aby stworzyć otoczenie, które wspierać ich, aby wyjść i będą czuć się komfortowo."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz