poniedziałek, 23 grudnia 2013

Coming out z roku 2013 według portalu Pink News


Coming out z roku 2013 według portalu Pink News:

Tom Daley olimpijski skoczek do wody z Wielkiej Brytanii!. "Chciałbym podzielić się czymś ważnym z Wami. To była trudna decyzja, żeby o tym powiedzieć, mam nadzieję, że mnie wesprzecie. Od jakiegoś czasu mam chłopaka i jestem najszczęśliwszym facetem na Ziemi. Poza tym jestem tym samym Tomem, którego znacie. Nadal chcę zdobyć złoto olimpijskie w Rio w 2016 roku".



Ke$ha jest biseksualna w wywiadzie w rozmowie z magazynem "Seventeen" stwierdziła, że nie uznaje takich etykietek jak "homoseksualizm" czy "heteroseksualizm". Ona sama nigdy nie mogła się zdecydować, która płeć pociąga ją bardziej, więc... sypia zarówno z panami jak i paniami! "Chodzi o aurę, jaką dana osoba wokół siebie tworzy. Lubię ludzi, a nie tylko facetów czy tylko kobiety" - wyznała.


Wentworth Miller znany z serialu Skazany na śmierć (Prison break), ujawnił się, kiedy odmówił bycia honorowym gościem festiwalu filmowego w Petersburgu Rosja.

Miller napisał list do organizatorów festiwalu ... Jako gej jestem głęboko poruszony podejściem i traktowaniem przez rosyjski rząd homoseksualnych mężczyzn i kobiet. Zostałem zaproszony na Międzynarodowy Festiwal w Petersburgu, ale sytuacja w Rosji jest nie do zaakceptowania i nie mogę uczestniczyć w tak radosnym wydarzeniu, które odbywa się w kraju zabraniającym ludziom takim jak ja ich podstawowych praw do życia i otwartej miłości".


Jodie Foster w mowie za nagrodę za Lifetime Cecil B DeMille Achievment nagrodę na Golden Globes, Foster po raz pierwszy powiedziała o swojej orientacji seksualnej.


Robbie Rogers, podopieczny Juergena Klinsmanna z reprezentacji USA, przyznał się publicznie do tego, że jest homoseksualistą i kończy z piłką nożną. To pierwszy taki "coming out" w USA.

"Utrzymywanie czegoś w tajemnicy sprawia, że coś niszczy cię od środka. Przez 25 lat obawiałem się pokazać, kim naprawdę jestem. Obawiałem się, że zostanę odrzucony przez najbliższych i w gruzach legną moje sny i aspiracje. Teraz się już nie boję. Chcę odkryć swoją orientację seksualną i zacząć moje życie bez futbolu" - napisał w oświadczeniu.


Masha Bast dla "Moscow Times" czołowa rosyjska prawniczka, przewodnicząca Stowarzyszenia Rosyjskich Prawników/czek specjalizujących się w prawach człowieka, powiedziała:

"Miałam 10 lat, gdy zaczęłam nosić kobiece ubrania. Nie wiedziałam, dlaczego, co się ze mną dzieje. To było w czasach ZSRR - znikąd żadnej informacji. Wiedziałam tylko, że po prostu chcę być dziewczynką. Na własną rękę brałam hormony, od których się rozchorowałam. Gdy miałam 14 lat, poznałam pierwszego w życiu geja - musiał mi tłumaczyć, co to jest homoseksualizm, bo nie miałam pojęcia.

To nie jest kwestia wychowania ani wyboru. To natura! Dlatego uważam, że prawo zakazujące "propagowania" homoseksualizmu wśród nieletnich jest szkodliwe również dla samych nieletnich - potrzeba nam edukacji i informacji."


Koszykarz gwiazda NBA Jason Collins z dużej amerykańskiej ligi, pierwszy który odważył na wyjdzie z szafy.

Teraz jestem zadowolony, że rozpocząłem dyskusję. Miałem nadzieję, że nie będę dzieckiem podnoszącym w klasie rękę i mówiącym "jestem inny". Liczyłem na to, że ktoś zrobi to wcześniej. Nikt tego nie zrobił, więc "zgłosiłem się" ja - dodaje 34-latek.

Wcześniej Collins sam siebie oszukiwał. - Kiedyś umawiałem się z kobietami, nawet byłem zaręczony. Myślałem, że muszę żyć w standardowy sposób - ożenić się i wychować dzieci. Wmawiałem sobie, że niebo jest czerwone, ale tak naprawdę zawsze wiedziałem, że to nieprawda - opowiada.

Baroness Liz Barker, posłanka brytyjska podczas debaty równości małżeństw, ujawniła się.




Andrew Scott, Moriarty z telewizyjnego serialu produkcji BBC "Sherlock", oficjalnie ujawnił się jako gej. Wszystko dzięki... Władimirowi Putinowi!

"Na szczęście dzisiaj bycie gejem nie jest widziane jako wada. Ale to nie jest też zaleta, jak bycie miłym. Albo jak talent, np. granie na banjo. To po prostu fakt. Oczywiście, to element mojego make-upu, ale nie chcę z tego robić towaru" – mówił aktor brytyjskiemu dziennikowi. "Jestem osobą ceniącą prywatność, myślę, że dla aktora to bardzo ważne. Ale jest różnica między prywatnością i skrytością, a ja nie jestem skrytą osobą" – dodawał, podkreślając, że chce dobrze wykonywać swoją pracę, polegającą na "udawaniu innych ludzi"


Aktor i reżyser Richard Wilson, otwarcie mówił że jest gejem, w wywiadzie, po tym jak został nazwany przez Time Out lista wpływowych gejów. 76-letni aktor, najlepiej znany z roli Victora Meldrew w jedną nogą w grobie.


Michelle Hardwick z Brytyjskiej opery mydlanej Emmerdale, aktorka 36 letnia, wyznała jest lesbijką i ​​jest w szczęśliwym związku z swoja dziewczyną Rosie Nicholl.


WWE federacji wrestlingu super gwiazda Darren Young, wyznał jest gejem. Jestem gwiazdą WWE i być z tobą szczery, powiem ci teraz, jestem gejem. I jestem szczęśliwy z tego powodu kim jestem. Jestem bardzo szczęśliwy "

Dla przypomnienia, Darren jest pierwszym gejem wrestlerem kiedykolwiek w federacji WWE, który ujawnił się.

Uczeń Jacob Rudolph z New Jersey, ujawnił się przed swoją klasą kiedy odbierał nagrodę.




Nowy szef Światowego Stowarzyszenia Psychiatrycznego, profesor Dinesh Bhugra, ujawnił tym roku. 61-latek jest także profesorem psychiatrii i różnorodności w Kings College w Londynie oraz przewodniczący Fundacji Zdrowia Psychicznego.


Derek Mackay,  Szkocki minister w rządzie, publicznie wyszedł jako gej w listopadzie po rozwodzie z żoną.

Brian Boitano amerykański łyżwiarz figurowy, mistrz olimpijski, ujawnia że jest gejem. Jest też w delegacji amerykańskiej do Soczi. Prezydent USA Barack Obama postanowił że Brain i piosenkarka Billie Jean King i Caitlin Cahow srebrna medalistka olimpijska i brązowa medalistka w hokeju na lodzie kobiet - ujawnione lesbijki oraz Janet Napolitano, będą reprezentować USA w Soczi.

Zaledwie kilka dni po nominacji do delegacji amerykańskiej, Brian po raz pierwszy powiedział jest gejem. "Jestem: synem, bratem, wujkiem, przyjacielem, sportowcem, kucharzem, pisarzem, a bycie gejem jest tylko częścią tego, kim jestem. Przede wszystkim jestem amerykańskim sportowcem i jestem dumny, że mieszkam w kraju, który zachęca do różnorodności, otwartości i tolerancji."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz