środa, 20 marca 2013

Szwecja po operacji zmiany płci osoba nie będzie sterylizowana. New Jersey chce zakazać leczenia homoseksualizmu


Szwecja szykuje się do rewolucji obyczajowej - parlament ma uchwalić prawo, na mocy którego po operacji zmiany płci osoba nie będzie obowiązkowo sterylizowana. Oznacza to, że kobieta, która zdecyduje się być mężczyzną, już jako mężczyzna nadal będzie mogła rodzić dzieci. W związku z tym rząd proponuje, by zastąpić określenie "kobieta w ciąży" neutralnym płciowo "osoba w ciąży" - pisze "Rzeczpospolita". (wprost)

Stanowa senacka komisja stanu New Jersey, uchwalili zakaz terapii leczenia homoseksualnej, tylko może być jak w Kalifornii uchwalili ale sąd nie pozwolił wejść prawie po to zagrożenie wolności religijna. (Pink News)

Replika "Dzięki tobie zrezygnowałem z samobójstwa" - napisało do mnie kilku nieznajomych nastolatków i to jest największa wartość mojego publicznego coming outu" - powiedział Jacob Rudolph. Jacob, 18-latek z New Jersey (USA) wyoutował się, gdy odbierał nagrodę zdobytą w szkolnym konkursie aktorskim. "Mam doświadczenie w graniu, bo do tej pory grałem przed wami heteryka, czyli kogoś, kim nie jestem. Jestem nastolatkiem LGBT" - powiedział i dostał owację na stojąco. Film z jego przemowy obejrzały na youtube tysiące, wśród nich ci, którzy właśnie rozważali samobójstwo.

Jacob wykorzystał swoje 5 minut - kilka dni temu wygłosił rewelacyjną przemowę przed stanowym Senatem New Jersey zachęcając posłów do przegłosowania zakazu "terapii reparatywnej", czyli "leczenia" homoseksualizmu. Udało się - ustawa została przegłosowana!

Jacob może być inspiracją dla tych, którzy uważają, że jeden człowiek nie może sam nic zdziałać. Może.

P.S. Jacob powiedział, że jest bi, ale woli stosować ogólniejszy termin: LGBT, by podkreślić przynależność do grupy, która nie ma pełni praw. Poniżej film z przemowy Jacoba w Senacie New Jersey:

Gej nastolatek Jacob Rudolph, z New Jersey wygłosił porywające przemówienie do komisji senackiej zakaz terapii zaczął petycję ponad 110.000 podpisów przeciwko terapii leczenia homoseksualizmu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz