piątek, 16 grudnia 2011

Słowo Boże na dziś, Wolność dla arabów obawy chrześcijan

Jezus powiedział do Żydów: „Wysłaliście poselstwo do Jana i on dał świadectwo prawdzie. Ja nie zważam na świadectwo człowieka, ale mówię to, abyście byli zbawieni. On był lampą, co płonie i świeci, wy zaś chcieliście na krótki czas radować się jego światłem. Ja mam świadectwo większe od Janowego. Są to dzieła, które Ojciec dał Mi do wykonania; dzieła, które czynię, świadczą o Mnie, że Ojciec Mnie posłał”. Oto słowo Pańskie.
J 5, 33-36

Fot: wikipedia
 Ekumenizm.pl: Honorowy zwierzchnik Wspólnoty Anglikańskiej arcybiskup Canterbury powiedział iż nie islamskie wspólnoty religijne na Bliskim Wschodzie chcą wiedzieć co "arabska wiosna ludów" będzie znaczyła dla nich.  

 Dr Rowan Williams ostrzegł iż "arabska wiosna" może prowadzić do wzrostu wrogości wobec chrześcijan, których pozycja w chwili obecnej jest bardziej narażona na niebezpieczeństwo niż było to przez stulecia. Chrześcijanie pod rządami reżimów obalonych "wiosną" jednak cieszyli się pewnym stopniem zabezpieczenia przez agresją lub dyskryminacją. Teraz większość społeczności chrześcijańskich chciałaby wiedzieć czy "arabska wiosna" będzie dla nich miała dobre czy złe skutki.  

Tak jak w Iraku dziś chrześcijanie są mordowani ale za czasów Saddama Husajna żyli spokojnie, też homoseksualiści dziś są mordowani. Bush który mówił o chrześcijaństwie godności życia ale sam doprowadził do tego dziś jest większa przemoc nienawiść do chrześcijan i LGBT.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz