niedziela, 11 grudnia 2011

News: nowa szefowa Trans-Fuzji, Robert Biedroń dla Vivy "Dostaję wiele propozycji seksualne", siostra Newt Gingrich mówi że pobiera Obamę ...


Fot: transfuzja.org
 7 grudnia 2011 roku podczas zebrania Zarządu Fundacji  Trans-Fuzji dotychczasowa prezeska – Anna Grodzka – złożyła rezygnację ze swojego stanowiska.

Nowy prezes Trans-Fuzji – Lalka Podobińska – nie ukrywa, że przejęcie stanowiska po Grodzkiej to wielka odpowiedzialność: „Ania przez długi czas funkcjonowała jako symbol i na pewno minie trochę czasu, zanim przestanie być kojarzona z Fundacją, o ile to w ogóle możliwe. Ja natomiast wierzę, że nowy zarząd, wraz z oszałamiającą ilością wolontariuszy, którzy zaczęli zgłaszać się do nas w trakcie kampanii wyborczej, będzie dalej pracował nad polepszeniem sytuacji osób transpłciowych w Polsce”.

Nigeria odpowiedzialny miedzy innymi za karanie homoseksualizmu profesor historii biblijnej i od terapii leczenia homoseksualizmu,  powiedział dla prasy że masturbacja jest gejowska, osoby które bawią się ze sobą nienawidzą płci przeciwną. Do następny idiota fundamentalista który twierdzi że masturbacja powoduje homoseksualizm. Oni mają jakiś uraz takie rzeczy mówią, najbardziej przeraża duża część wierzy im, jak senat Nigerii uchwalił ustawę homofobiczną.

Fot: Viva
Dziennik/Viva: Mówi się o nim "dyżurny, publiczny gej".  Robert Biedroń, od dziewięciu lat w stałym związku, od kilku miesięcy poseł. W rozmowie z "Vivą!" przyznaje, że jego polityczna aktywność sprawiła, że dostaje sporo bardzo konkretnych propozycji. Seksualnych...

Robert Biedroń, poseł z ramienia Ruchu Palikota, przyznaje w rozmowie z Piotrem Najsztubem, że istnieje coś takiego jak afrodyzjak władzy. A dowody na potwierdzenie tej tezy on sam otrzymuje na co dzień. "Jak idę w jakieś miejsce publiczne, widzę, że więcej osób się mną interesuje, nie tylko jako posłem, ale też w ten sposób. Dostaję różne propozycje mailowe..."  - wyjaśnia. 

 Dopytywany, o jakie propozycje chodzi, odpowiada : "Seksualne". "Wiedzą, że jestem zamężny, więc matrymonialnych już raczej nie składają, ale seksualne tak. I tych  ofert jest zdecydowanie więcej" - przyznaje Biedroń.

Z drugiej strony opowiada o sytuacjach, w których zdarza mu się udawać, że jest heteroseksualny. Jako przykład podaje wizytę w urzędzie celnym, związaną z kupnem samochodu. "Pani celniczka mnie na szczęście nie rozpoznała, cliłem samochód, musiałem donieść jakieś dokumenty, a nie mogłem ich donieść ja osobiście. I pani celniczka mówi: . Mówię, że nie mam żony, a ona: . Wtedy zaświeciła mi się czerwona lampka i myślę sobie: Ona mnie nie rozpoznała, zakładała, że mam dziewczynę, więc lepiej się może nie przyznawać, że jestem gejem. I powiedziałem: . I wolałem sam to załatwić, niż przyznać, że mój partner może to przynieść" - relacjonuje Robert Biedroń.    

Przyznaje także, że boi się chodzić ciemnymi ulicami. Wspomina, że on i jego partner zostali kiedyś pobici. "Nie jestem taki  odważny, jak się wydaje, jestem tak naprawdę (...) dupotrząsem" - mówi.

Johnny Robinson, który został królem balu nagrał przesłanie do ofiary przemocy w szkole Jonah Mowry:
Jak pisywałem wcześniej o republikaninie Newt Gingrich i jego siostrze lesbijce, w programie Rachel Maddow. Lesbijka przyrodnia siostra republikańskiego kandydata na prezydenta Newt Gingrich skrytykowała brata swojego za stanowisko w sprawie praw LGBT, powiedział że będzie ona wspierać i zagłosuje na prezydenta Baracka Obamy w najbliższych wyborach prezydenckich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz