poniedziałek, 28 listopada 2011

Słowo Boże na dziś, Pro life: Ciąża z zaskoczenia

Gdy Jezus wszedł do Kafarnaum, zwrócił się do Niego setnik i prosił Go, mówiąc: „Panie, sługa mój leży w domu sparaliżowany i bardzo cierpi”. Rzekł mu Jezus: „Przyjdę i uzdrowię go”. Lecz setnik odpowiedział: „Panie, nie jestem godzien, abyś wszedł pod dach mój, ale powiedz tylko słowo, a mój sługa odzyska zdrowie. Bo i ja, choć podlegam władzy, mam pod sobą żołnierzy. Mówię temu: «Idź», a idzie; drugiemu: «Chodź tu», a przychodzi; a słudze: «Zrób to», a robi”. Gdy Jezus to usłyszał, zdziwił się i rzekł do tych, którzy szli za Nim: „Zaprawdę powiadam wam: U nikogo w Izraelu nie znalazłem tak wielkiej wiary. Lecz powiadam wam: Wielu przyjdzie ze Wschodu i Zachodu i zasiądą do stołu z Abrahamem, Izaakiem i Jakubem w królestwie niebieskim”. 
Mt 8,5-11

 „Ciąża z zaskoczenia” to czwarta seria dokumentalna o kobietach, które nawet nie podejrzewały, że mogą być w ciąży. To spotkania z matkami, które urodziły dzieci - niespodzianki.

W programach zobaczymy rekonstrukcje niespodziewanych porodów w dość niecodziennych okolicznościach. Usłyszymy zwierzenia kobiet, które przez dziewięć miesięcy nie wiedziały, że noszą dziecko, a sam poród był dla nich kompletnym zaskoczeniem. Poznamy również zagrożenia, z którymi muszą się liczyć kobiety w tak wyjątkowej sytuacji i odmiennym stanie.

Emisja na TLC



2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi właśnie się trafiła ciąża z zaskoczenia i tak na dobra sprawę jakoś się tym faktem mocno nie przeraziłam. Oczywiście starałam się jak mogłam, aby ciąża przebiegała prawidłowo. Doskonale kojarzę kalkulator https://plodnosc.pl/kalendarz-ciazy/11-tydzien z którego dość często korzystałam, aby wiedzieć na jakim etapie mój płód jest.

    OdpowiedzUsuń