czwartek, 26 maja 2022

Producent telewizyjny Greg Berlanti dostał swoją gwiazdę Hollywood Walk of Fame - odsłonięta przy obecności rodziny

Greg Berlanti dostał swoją gwiazdę na Hollywood Walk of Fame, przy obecności była jego rodzina mąż i dzieci. 

Greg który skończył 50 lat, uczestniczył w odsłonięciu swojej gwiazdy na Hollywood dołączył jego mąż Robbie Rogers (35 lat) i ich dwójka dzieci Caleb i Mia.

Greg jest jeden czołowym producentem seriali taki jak Arrow, Dawson's Creek, Brothers & Sisters, Love Simon, The Flight Attendant i wielu innych.

Pomimo tak wielu osiągnięć Berlanti spowolnienia pracuje jeszcze bardziej. Jako producent jest obecnie zaangażowany w produkcję serialu Green Lantern dla HBO Max dla osób LGBTQ, kinowej adaptacji powieści Red, White & Royal Blue, a także dramat Mój policjant z Harrym Styles w roli głównej.

Sam Ryan Murphy był idealną osobą do uhonorowania Berlanti w tym bardzo szczególnym momencie w jego karierze. Który przestawiał Grega i jego zasługi dla telewizji. 

„Jestem pewien, że nie jestem pierwszą osobą, która otrzymała gwiazdę, która czuje się zszokowany, niezasłużony lub przytłoczony wdzięcznością” – powiedział Greg podczas odsłonięcia. „To wspaniałe uznanie dla wszystkich programów telewizyjnych, w których miałem tyle szczęścia i dumy, że mogłem być częścią ich, i po prostu sprawia, że ​​jestem jeszcze bardziej wdzięczny za wszystkich przyjaciół, rodzinę, współpracowników i publiczność, którzy stworzyli życie jak moje i moment taki jak ten jest możliwy.”



Greg który skończył 50 lat, jego mąż na instragramie opublikował urocze zdjęcia i życzenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz