czwartek, 24 lutego 2022

Koszykarka WNBA została mamą jej żona urodziła córkę

Condace Parker koszykarka NBA w zeszłym roku ujawniła się w poście w mediach społecznościowych, w którym ujawniła również wzięła ślub z Anną Petrakovą i że szczęśliwa para spodziewa się pierwszego wspólnego dziecka.

„Dwa lata temu poślubiłam moją najlepszą przyjaciółkę przed naszą bliską rodziną i przyjaciółmi” –  napisała w  zeszłym roku Parker. „Moje serce mogło eksplodować. Płakałam jak dziecko”.

Zarówno Parker, jak i Petrakova mają za sobą długą karierę w koszykówce. Parker jest dwukrotną mistrzynią NCAA z Tennessee.

Była najlepszą wyborem WNBA, debiutantką roku i MVP w 2008 roku z Los Angeles Sparks, gdzie zdobyła jeden tytuł w 2016 roku. Przeniosła się do Chicago Sky, gdzie zdobyła kolejny tytuł WNBA w swoim pierwszym sezonie z zespołem zeszłego lata.

Petrakova grała zawodowo w koszykówkę w reprezentacji Rosji, występując na Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2012 oraz w rosyjskich ligach kobiet.

Obecnie są szczęśliwymi mamami. Gratulacje dla Candace, Anny i Lailai z okazji narodzin Airr Larry Petrakov Parker. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz