niedziela, 10 stycznia 2021

Nastolatek homoseksualny kazano jemu masturbować się do zdjęć kobiet tak go próbowano wyleczyć



16 letni gej zmuszony do masturbacji do zdjęć kobiet by tym przerażającym sposobem zostać „wyleczony” ze swojej seksualności.

Dziś 26 już letni chłopak opowiedział o przerażającym momencie, w którym powiedziano mu, że masturbacja do zdjęć kobiet „wyleczy” jego seksualność podczas sesji "terapii" konwersyjnej.
Curtis Galloway z Kentucky opowiedział o swoim traumatycznym doświadczeniu terapii konwersyjnej w artykule napisanym dla The River City News.

W artykule 26-latek powiedział, że „w końcu pogodził się” ze swoją seksualnością, kiedy miał 16 lat - ale kiedy się wyoutował, został zmuszony do "terapii" konwersyjnej, która pozostawiła „trwałe psychiczne i emocjonalne blizny ”.

Chłopak powiedział, że jego rodzice wysłali go na "terapię" konwersyjną, próbując zmienić jego seksualność - ale ich wysiłki spowodowały intensywne problemy emocjonalne, jednocześnie wbijając klin między niego a jego rodzinę.

„Zwolennicy ["terapii" konwersyjnej] nie ujawniają, co tak naprawdę dzieje się podczas tej „ terapii ”” - napisał Galloway.

„Nie mówią ci, że ta praktyka może postawić przeciwko sobie dziecko i rodziców, powodując trwałe pęknięcie w doskonale szczęśliwej rodzinie”.

Podczas terapii konwersyjnej, Gallowayowi powiedziano, że jest gejem, ponieważ jego ojciec pracował za dużo, gdy był młody, a jego matka była „apodyktyczna”.
Żadne z tych stwierdzeń nie było prawdziwe, ale terapeuta szybko uznał te kłamstwa za powód, dla którego Galloway był gejem.
Szokująco, terapeuta powiedział później rodzicom Galloway, że proces się nie powiódł, ponieważ nastolatek nie starał się wystarczająco mocno, aby stać się hetero.
Gallowayowi powiedziano, żeby przestał spędzać czas z „afirmującymi gejami przyjaciółmi”, co spowodowało, że zerwał więzi z całą grupą przyjaciół.

„Terapia konwersyjna odizolowała mnie od każdego, z kim mogłem porozmawiać o tym, jak się czułem” - napisał. „Nie ufałem już swojej rodzinie. Nie mogłem rozmawiać z przyjaciółmi ze strachu przed dalszą ucieczką, a mnie pilnowano ”.

Mój doradca posunął się nawet do poinstruowania mnie, abym masturbował się do zdjęć kobiet, aby przeprogramować mój mózg, cytując Psy Pawłowa.
W tym, co stało się powszechną cechą terapii konwe
rsyjnej, Gallowayowi powiedziano, że brakuje mu męskości - i że bycie prześladowanym w szkole sprawiło, że pragnął uwagi innych chłopców.
Gallowayowi powiedziano, by angażował się w „męskie czynności”, a później zachęcano go do identyfikowania się jako bezpłciowy, zamiast identyfikować się jako gej.

„Byłem zbulwersowany, ponieważ nigdy nie rozmawialiśmy o masturbacji, i byłem przerażony, że może omówić tę instrukcję z moimi rodzicami”.

Na szczęście dla Gallowaya, jego rodzice wkrótce potem zabrali go z "terapii" konwersyjnej, ponieważ zobaczyli, jak bardzo jest załamany, przygnębiony.

Dzisiaj rodzice Gallowaya akceptują go i kochają bezwarunkowo - ale wpływ poddania się "terapii" konwersyjnej utknął w nim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz