niedziela, 3 stycznia 2021

Jedna z gwiazd Queer Eye, Jonathan Van Ness ujawnił wziął ślub z partnerem


Żegnając się z rokiem 2020, niektórzy spoglądają wstecz na ostatnie 12 miesięcy, aby zobaczyć, co dokładnie się wydarzyło. Jedna z gwiazd Queer Eye, Jonathan Van Ness ujawnił na Instragramie wziął ślub z swoim partnerem. 

„Dziękuję wszechświecie, że pozwoliłeś mi tu być i dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali” - napisał Van Ness w podpisie do serii zdjęć. „2020 był rokiem innym niż wszystkie”. W rzeczy samej. Przypomniał zaangażowanie polityczne, trasy koncertowe, quizy na Zoom. Pisał nawet o tym, że walczył z Simonem Bilesem w ramach kampanii reklamowej.


„Ożeniłem się z moim najlepszym przyjacielem mam kochającego partnera, z którym mogę dalej budować swoje życie” - napisał również Van Ness. Na jednym ze zdjęć Van Ness pojawia się ręka w rękę z Mark Peacock, który następnie wysłał własny post.


„Rok 2020 przyniósł więcej zmian niż kiedykolwiek wcześniej” - napisał Peacock. „Opuściłem Londyn i przeniosłem się za Atlantyk, brałem udział wiele naprawdę przezabawnych quizów na Zoom, na nowo odkryłem miłość do ogrodnictwa, nauczyłem się jeździć po lewej stronie drogi, ożeniłem się z moją bratnią duszą i jedną prawdziwą miłością [Jonathan Van Ness] i adoptował małego Jacka Russella o imieniu Pablo i wszedł do rodziny z 4 niesamowitymi kotami."

Peacock jest ekspertem w dziedzinie fitness, pojawił się na okładce takich publikacji, jak Men's Health UK. Na Twitterze Van Ness ujawnił, że ceremonia ślubna odbyła się latem.

„Pobraliśmy się na podwórku domu, który wynajmowaliśmy latem z oddalonym społecznie sędzią i fotografem” - napisali. „Nasi rodzice oglądali poprzez FaceTime. Kocham mojego Marka jesteśmy bardzo szczęśliwi, mogąc podzielić się tą wiadomością”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz