niedziela, 17 stycznia 2021

Anderson Cooper opowiada o tym, jak nauczył się akceptować bycie gejem



Anderson Cooper bardzo szczegółowo opisał swoją historię bycia gejem i jak zaakceptował się. Dostał pytanie od fanów w części CNN Full Circle, w której zadali mu następujące pytania: „Jak nauczyłeś się akceptować bycie gejem? Ile miałeś lat?"

„Nie jestem pewien, czy znałem wtedy słowo "gej", ale zdałem sobie sprawę, że coś jest nie tak. Od najmłodszych lat wiedział, że jest inny niż ludzie wokół niego, ale dopiero znacznie później w życiu nauczył się akceptować to, kim jest."

„Myślę, że naprawdę, naprawdę to zaakceptowałem - w pełni to zaakceptowałem, pokochałem fakt, że jestem gejem - prawdopodobnie zaraz po college'u”.

Wiele lat później Anderson jest uważany za jednego z najwybitniejszych i najbardziej szanowanych dziennikarzy ujawniony. Jest twarzą kanału informacyjnego CNN, prowadzi swój program ale też specjalny programach prowadzi jak np wyborczy. 

Błogosławieństwem, które zaczęło się niedawno dla Andersona, były narodziny jego syna Wyatta, którego powitał na świecie przez matkę zastępcę w zeszłym roku. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz