poniedziałek, 12 listopada 2018

Tydzień w telewizji: Królowe życia, Mistrzowie remontu, 9-1-1, Orzeł czy reszka?, Chirurdzy, Alt Right - cała prawda o skrajnej prawicy ...


Od poniedziałku do piątku: Teoria wielkiego podrywu kilka odcinków od 21:30 na Comedy Central. Chirurdzy 3 o 08:40 na METRO TV. Współczesna rodzina 5, 4x od 18:16 na Fox Comedy. Młody Sheldon, od 21:00 na Comedy Central. Seks w wielkim mieście od 20:00 na Comedy Central Family. Chirurdzy, o 19:00 na Super Polsat.

Poniedziałek: Wstydliwe choroby o 23:00 na PULS 2. Gogglebox. Przed telewizorem o 22:00 na TTV/Player.pl. Top Model, o 21:30 na TVN. The Walking Dead 9, odc. 6 o 22:00 na FOX.

Nagrody People's Choice 2018, o 16:00 i Na żywo z czerwonego dywanu: Nagrody People's Choice 2018 o 18:00 E! Entertainment. Bezpośrednia relacja z czerwonego dywanu, po którym przejdą wielkie nazwiska show-biznesu, zmierzające na galę wręczenia nagród People's Choice 2018.

Alt Right - cała prawda o skrajnej prawicy o 21:00 na CANAL+. Zapis dziennikarskiego dochodzenia prowadzonego przez ujawnianego geja Patrika Hermanssona. Na cztery lata przybrał on tożsamość szwedzkiego studenta. Jako Erik Hellberg inwigilował środowiska prawicowe. Zdołał zinfiltrować najbardziej znane grupy o skrajnych poglądach, czynnie działające na terenie Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Przyglądał się ich poczynaniom, które osiągnęły punkt kulminacyjny podczas zamieszek w Charlottesville w 2017 roku. Wszystko zarejestrowała ukryta kamera.



Wtorek: Wstydliwe choroby o 23:00 na PULS 2. Królowe życia 5 o 21:00 na TTV. Orzeł czy reszka? o 20:00 na TTV.


9-1-1 2, odc. 2 o 22:00 na FOX. Potężne trzęsienie ziemi dotyka Los Angeles. Służby ratownicze ruszają na pomoc ofiarom z rozpadającego się wielopiętrowego hotelu. Athena musi poradzić sobie z wrakami z zawalonego wiaduktu autostrady. Maddie zostaje wrzucona na głęboką wodę, stając w obliczu swojego pierwszego kryzysu w roli dyspozytorki w centrali służb ratowniczych.

Twórca serialu - Ryan Murphy nie obniża poprzeczki, tylko ją podnosi bardzo wysoko, szykując dla widzów prawdziwą bombę, a właściwie potężne trzęsienie ziemi, które nawiedzi Los Angeles! Jak to bywa w takich przypadkach nikt nie spodziewa się tragedii, a producenci powoli budują napięcie przed nadchodzącym kataklizmem, wysyłając bohaterów do kolejnych wstrząsających incydentów. Kiedy w końcu ziemia zaczyna drżeć służby ratownicze ruszają na pomoc. Jedni ruszają do rozpadającego się wielopiętrowego hotelu, inni starają się uratować ludzi z wraków aut, które zostały uwięzione pod zawalonym wiaduktem.

Będziemy również intensywnie rozwijać obsadę. W pierwszym sezonie bardzo rozbudowaliśmy załogę straży pożarnej i śledziliśmy ich życie prywatne. Natomiast w drugim sezonie chcemy rozbudować naszą grupę pracowników 911 call center. Zamierzamy cały czas ten świat budować i poszerzać, więc zobaczycie również kilka nowych postaci!

Ciekawostką jest to, że wszystkie sytuacje przedstawione w serialu inspirowane są prawdziwymi wydarzeniami, a większość obsady również miała chociaż raz w życiu styczność z numerem alarmowym 911. Aisha Hinds, wcielająca się w postać strażaczki i ratowniczki Henrietty „Hen” Wilson, która w serialu gra lesbijkę, zapytana w jednym z wywiadów o to, czy w przeszłości kiedykolwiek bezpośrednio miała do czynienia z numerem 911, opowiedziała o groźnej sytuacji, która ją dotknęła i która ma duży związek z jej obecnym udziałem w serialu:

Niestety, byłam uczestniczką takiej sytuacji. Co prawda to nie ja dzwoniłam pod 911, ale ktoś zrobił to w moim imieniu. Kiedy miałam szesnaście lat, wracałam do domu ze szkoły. Byłam o kilka metrów od domu, gdy nagle usłyszałam strzały. Myślałam, że ktoś postanowił wcześniej wypróbować fajerwerki na czwartego lipca. Gdy się odwróciłam, zobaczyłam upadającego na chodnik mężczyznę, a za nim grupę mężczyzn, z których jeden trzymał broń. Chciałam uciec do domu, ale mi się nie udało. Ostatnią rzeczą, którą pamiętam, to uderzenie głową o chodnik. W tamtym momencie nawet nie zorientowałam się, że zostałam postrzelona. W tej całej sytuacji straciłam nerkę. Kula przebiła moją aortę. Jestem więc bardzo wdzięczna, że tu jestem. I naprawdę muszę przyznać, że 911 zareagowało wtedy bardzo szybko.


Orzeł czy reszka? o 20:00 na TTV


Środa: Gogglebox. Przed telewizorem o 22:30 na TTV. Śpiewajmy razem. All Together Now o 20:30 na Polsat. Mężczyzna w pomarańczowej koszuli o 23:05 na HBO2. 9-1-1 2, odc. 2 o 21:05 na FOX

Grey's Anatomy: Chirurdzy 15, odc. 1 o 22:00 na FOX.W najnowszej odsłonie nadal będziemy obserwować życie Meredith Grey i zespołu towarzyszących jej lekarzy ze szpitala Grey Sloan Memorial w Seattle, którzy na co dzień podejmują trudne decyzje dotyczące życia i śmierci. To nie tylko opowieść o sytuacjach wyłącznie medycznych, ale również o przyjaźni i miłości. Lekarze odkrywają, że ani medycyna, ani codzienne życie nie mogą być zdefiniowane jako czarne albo białe.

W pierwszych odcinkach 15. sezonu "Grey’s Anatomy: Chirurdzy" lekarze Grey Solan Memorial rywalizują o nowe stanowisko. Wszystko za sprawą niedawnego ataku serca dr Bailey, która potrzebuje teraz się odciążyć i tym samym otwiera nabór na stanowisko zastępcy szefa chirurgii. Będziemy świadkami intensywnego wyścigu szczurów lekarzy gotowych poświęcić wiele, by dostać tę posadę. Nagabywanie dr Bailey doprowadzi do wyłonienia nowego zastępcy szefa, co do którego pojawia się wiele wątpliwości...

Serial "Grey’s Anatomy: Chirurdzy" powróci już 15 listopada. Premierowy odcinek nowej serii będziemy mogli oglądać w Polsce na kanale FOX, o godz. 22:00.


Czwartek: American Horror Story: Apokalipsa, finałowy odcinek 10 o 23:00 na FOX.


Piątek: Przegląd tygodnia: Wieczór z Johnem Oliverem o 21:00 na HBO 3. Królowe życia 5, odc. 8 o 22:00 na TTV.


Sobota: Mistrzowie remontu o 15:00 na Discovery Life. Twoja Twarz Brzmi Znajomo o 22:15 na POLSAT. Mamma Mia o 21:55 na TVN.



Niedziela: Córka inna niż wszystkie od 19:00 na Discovery Life. Królowe życia 5, o 23:00 na TTV. Mistrzowie remontu o 20:00 na Discovery Life. Młody Sheldon 2, odc. 4 o 11:3 na HBO 3. 9-1-1 2, odc. 2 o 20:10 na FOX. Gogglebox. Przed telewizorem 9, o 14:45 na TTV.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz