sobota, 10 listopada 2018

Klipy muzyczne: Calum Scott, Troye Sivan, Amy Kuney, Ariana Grande, Lady Gaga, Andrea Bocelli ...


Calum Scott jego najnowszy teledysk "No Matter What" i jest wzruszającym hołdem dla bezwarunkowej miłości rodziców do ich geja syna.

Scott "No Matter What" jest bez wątpienia najbardziej osobistą piosenką, jaką kiedykolwiek napisałem i tą, z której jestem najbardziej dumny. Ta piosenka zrodzona z samotności, akceptacji ale wyzwalającej opowieści o moim doświadczeniu. W tej piosence uwielbiam to, że nie ogranicza się tylko do opowieści na temat tożsamości seksualnej, ale także do relacji między rodzicem, a dzieckiem i akceptacji jako całości. Ta piosenka nie była na moim debiutanckim albumie, ponieważ po prostu nie byłem wtedy gotowy, by dać to światu. Było to dla mnie zbyt osobiste, ale tak jak w przypadku całego mojego pisania piosenek, napisałem to z serca, próbując wzbudzić zaufanie i współczucie w ludziach i przywrócić miłość do świata."


Troye Sivan jego najnowszy poruszający teledysk "Revelation", klip jest też pro,uje film Boy Erased, w którym gra.

Film jest na postawie autobiografii Garrarda Conleya Boy Erased: A Memoir of Identity, Faith, and Family. Jest to opowieść o młodym chłopcu, który pod naciskiem swoi rodziców poddaje się terapii konwersyjnej - leczy z homoseksualizmu.

Inspiracją do powstania piosenki i jego tytułu było ujawnić się jest gejem. Sivan powiedział dla The Advocate, zwłaszcza gdy pierwszy raz wychodzi się z szafy przyznaniem się przed sobą jesteś gejem.

"Pamiętam, że chodziłem kiedyś do łazienki i patrzyłem na siebie w lustrze, i mówiłem, do siebie że jesteś gejem, wiesz? Myślę, że dla mnie to było coś, o czym zawsze wiedziałem z tyłu głowy ... ale nie wiedziałem, co to znaczy "gej" lub "queer".



Piosenkarze i autorzy piosenek Matt Simons i Amy Kuney stworzyli piękny klip i do najnowszego singla "Amy's Song".

Zainspirowano doświadczeniami Kuney, która dorastała jako lesbijka w Ameryce, piosenka rzuca wyzwanie ludziom, aby zakwestionować swoje przekonania, wokół których miłość jest uważana jaka jest "właściwa".

Niezwykłe wideo z jednym ujęciem przedstawia Kuney wraz z 40 działaczami holenderskiej społeczności LGBTQ. Cały dochód z teledysku "Amy's Song" zostanie przekazany Fundacji Narodów Zjednoczonych na walkę o równość.

Klip jest w reżyserii Krisa Pouwa Kuney powiedział: ""Amy's Song" jest dla mnie wyjątkowa. To moja historia jako homoseksualnej kobiety, która wychowała się w bardzo konserwatywnym środowisku chrześcijańskim, gdzie bycie gejem było uważane za "wybór" i "obrzydliwość".

"Wiem, że tysiące innych osób doświadcza tego lub podobnie walczą i mam nadzieję, że ta piosenka może zaoferować im pociechę i nadzieję. Modlę się również, aby ta piosenka wzbudziła trudne pytanie dla tych, którzy są tak przerażeni i bliscy, zrozumieć miłość, którą potępiają.


Ariana Grande najnowszy jej teledysk do singla „Breathin”, który promuje najnowszy album „Sweetener”. Wyreżyserowała Hannah Lux Davis, miedzy innymi stworzyła inne teledyski dla Nicki Minaj, Miley Cyrus, Demi Lovato czy Meghan Trainor.

Obecnie promuje dwa single, "Breathin" i "Thank U, Next." Dodatkowo przygotowuje się do wydania nowego albumu i rozpoczęcia trasy koncertowej.


Teledysk litewskiego zespołu Skamp do piosenki "Love Me Like There's No Tomorrow" przedstawiający różnorodne typy par - w tym jednopłciowe - został zablokowany przez nadawcę telewizyjnego. Powód? Pokazane w klipie pocałunki osób tej samej płci. O zakazie puszczania teledysku wypowiedziała się członkini zespołu: "Decyzja nadawców telewizyjnych wiele nam mówi o naszym społeczeństwie".

Od 2010 roku na Litwie funkcjonuje prawo zakazujące "szerzenia homoseksualnej propagandy". Jennings dodała: "Decyzja nadawców telewizyjnych wiele nam mówi o naszym społeczeństwie. Pokazywanie przemocy w telewizji jest tak bardzo postrzegane jako normalne, że nie ma już miejsca na miłość i różnorodność". Artystka jest aktywną sojuszniczką społeczności LGBTQ na Litwie - Queer.pl


Lady Gaga ‘Always Remember Us This Way’, jest to czwarty utwór promujący jej ścieżkę dźwiękową do filmu "A Star Is Born" (Narodziny Gwiazdy), która trafiła do sprzedaży 5 października.


Andrea Bocelli po raz pierwszy nagrał piosenkę ze swoim synem. Utwór "Fall On Me" pochodzi zz jego nowego albumie "Si", który ukaże się jeszcze w 2018 roku.

Piosenka jest również częścią ścieżki dźwiękowej do nowego filmu Disneya „Dziadek do orzechów i cztery królestwa”. W obsadzie zobaczymy między innymi takich aktorów jak Keira Knightley, Mackenzia Foy, Helen Mirren czy Morgan Freeman.

Tak Andrea Bocelli wspomina współpracę ze swoim synem Matteo. Każdy, kto jest rodzicem, każdy, kto zna wspaniałe poczucie odpowiedzialności bycia matką albo ojcem, zrozumie przesłanie tego utworu. Jest to moja pierwsza piosenka, którą nagrałem z moim synem. Technicznie nasze głosy są bardzo różne, ale jest jedna rzecz, która je łączy – nastawienie. Ten charakterystyczny sposób wyrażania siebie przez Twój głos. To jest coś, czego nie można się nauczyć, z tym trzeba się urodzić. (Złote Przeboje)


Both Sides Now - Forte Toronto LGBT chór z Kanady


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz