niedziela, 18 listopada 2018

Ciotka, odmawia, na ślub siostrzeńca geja z powodu "wartości chrześcijańskich"


Użytkownik mediów społecznościowych, znany tylko jako TheGoGay, z Atlanty w stanie Georgia, zamieścił zrzut ekranu rozmowy z swojej ciotką odmawiającej jemu na zaproszenie na ceremonię jego ślubną z partnerem.

Pokazał jej jaka to hipokrytka. Jednej strony mówi, nie akceptuje małżeństw homoseksualny po wmawia jest chrześcijanką, ale sama dokonała aborcji.

"To niefortunne, że zdecydowałaś mówić o swoich chrześcijańskich wartościach w dniu mojego ślubu i nie reagowałaś na nie, kiedy dokonywałaś aborcji w Tennessee. To zadziwiające, jak selektywne są twoje wartości chrześcijańskie."

"Myślałem, że jesteś jedyną osobą w rodzinie, która by kochała twojego bliźniego jak siebie samego i nie osądzała, że ​​nie zostaniesz osądzony."

W późniejszym tweecie TheDPGay opublikował zrzut ekranu odpowiedzi swojej mamy na temat swej siostry, która odrzuciła zaproszenie, wraz z podpisem: "Nawet moja mama jest tak zsynchronizowana z swoją siostrą".


Rozmawiał z PinkNews, TheDPGay, który chciał pozostać anonimowy, wyjaśnił, jak zadzwonił do swojej mamy po reakcji ciotki "ponieważ byłem zdenerwowany i powiedziała mi, bym usiadł i zastanowił się, jak odpowiedzieć".

Kontynuował: "Ponieważ uzbrojona w swoje chrześcijaństwo chowała się za homofobią i bigoterią, postanowiłem rzucić jej obłudę w swoją twarz."

TheDPGay wyjaśnił, że odciął swoją ciotkę i rodzinę ojca, który, jak powiedział, również nie akceptuje jego seksualności, dodając: "Nie poświęcam swojego czasu i energii dla ludzi, którzy nie wspierają mnie w stu procentach."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz