poniedziałek, 1 czerwca 2015

Serial Sposób na morderstwo, jeden bohaterów dowiaduje ma hiv


Gdy Oliver i Connor z serialu Sposób na morderstwo, miały test na HIV w finałowym odcinku serialu, Connor (grany przez Jacka Falahee), wypadł test negatywnie, ale jego chłopak Oliver miał pozytywne, wiele widzów byli źli.

Aktor Conrad Ricamora, który gra Olivera, mówi dla HIV Plus Magazine: "Niektórzy ludzie są naprawdę, naprawdę załamani i smutni. Ludzie przychodzą do mnie i mówią mi cały czas, "Oh! Płakałem tak bardzo, kiedy dowiedziałem się!".

Przed testem, Connor mówi pielęgniarce, miał co najmniej 40 różnych partnerów seksualnych w ciągu ostatniego roku. Oliver prawdopodobnie miał jeden lub dwóch, a mimo to był jeden, który zaraził go.

Ricamora mówi, pamiętać trzeba że to może się zdarzyć i po prostu być świadomym, niech ludzie wiedzą, że wciąż trzeba uprawiać bezpieczny seks.

Ricamora myśli, że to niezdrowe, że tak wielu ludzi w USA boją się mówić o seksie w ogóle. Prawda trzeba pamiętać że nawet jeden stosunek niebezpieczny można zarazić. Wielu nawet w Polsce, zapomina i nie chce zabezpieczać się, nie podoba mi się moda na tak zwane "bareback" seks bez prezerwatyw.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz