sobota, 27 czerwca 2015

Były piłkarz ujawnia jest gejem i pierwszy jawny gej w bejsbolu


Grał z Davidem Beckhamem i Robbie Rogersem, ale stres był taki silniejszy wycofał się z piłki, z powodu ukrywał kim jest naprawdę gejem. Matt Hatzke,

"... Czułem, że muszę opuścić piłkę nożną, aby uporządkować swoje życie osobiste i ułożyć rzeczy w mojej głowie. Naprawdę wierzył, że nigdy nie ujawni się piłkarz gej", Hatzke napisał dla Outsports.

"Wpływ Rogersa i historie innych zawodników miał na mnie głębokie znaczenie," pisze. "Bez nich, może być jeszcze bardziej utonięcie moje smutki przy piwie z heterykami. Znam historie innych sportowców, ogromnie mi pomogli, więc dzielę się dziś moją historie tutaj, aby pomóc przyszłym facetom znaleźć akceptację i szczęście."

"Życie ma dziś tak wiele dla mnie lepsze po tym, jak ujawnił do siebie, moich przyjaciół i mojej rodziny. Jeśli mam jeden żal, że to, nie podzieliłem się prawdziwe mnie moimi kolegami, gdy miałem okazję." Dziś Hatzke ma chłopaka dwa lata i jest ma nowy zawód dentystą.


23-letni pierwszy wyoutowany bejsbolista w USA Sean Conroy dołączył do zespołu The Stompers w maju i na początku powiedział o sobie kolegom z drużyny, a teraz wyznaje publicznie jest gejem. Bejsbol jest następny sport który ma sportowca geja jawnego. Gratulację. ( Pink News)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz