czwartek, 25 czerwca 2015

Ploty: Susan Sarandon, Days of Our Lives, Robin Williams, EJ Johnson, Matt Bomer, Pol i Patrik ...


Replika: W zeszłym tygodniu Susan Sarandon, sojuszniczka LGBT od całych dekad, wyznała, że jej 23-letni syn Miles lubi "zacierać płciowe zasady". "Jest muzykiem, DJ-em i na przykład często występuje w sukienkach. Im więcej kredek masz w swoim piórniku, tym lepiej. Im bardziej jesteś skłonny do rysowania nimi tego, co chcesz, a nie w konturach ustalonych przez innych, tym lepiej" - powiedziała aktorka.

Dla Huffington Post, odezwał się sam Miles: "Mała wypowiedź mojej mamy na temat moich sukienek wywołała taki rozgłos! Nasze zdjęcia pojawiły się we wszystkich mediach w USA. Nawet nie wiedziałem, że prasa ma tyle moich fotek.

Czy naprawdę to jest aż tak niesamowite, że facet nosi sukienkę?

Tak, owszem, czasem lubię założyć sukienkę. A np. krawatów nie lubię nigdy. Noszę sukienki, bo mi się podobają - nie są one jednak "sygnałem", że chciałbym zademonstrować jakąś płciową czy seksualną odmienność. Absurdem byłoby myślenie, że facet w sukience musi być gejem, bi lub trans.

(...) Szczerze mówiąc, nie wiem w ogóle, po co jest informacja o płci w dokumentach. (...)

Nie identyfikuję się jako osoba LGBT, ale do tradycyjnego heteryka jest mi bardzo daleko. Zobaczmy: nie kręci mnie piłka nożna, uwielbiam małe zwierzątka, lubię gotować oraz piec ciasta, słucham Joanny Newsom i umiem szyć. Uwielbiam hokeja. (...) Jeśli chodzi o seksualność, to nie miałem nigdy seksu z facetem, ale z kilkoma się całowałem. Niemniej, moje "części intymne" reagują na kobiety. Bardzo. Ale znów: oglądając "Twin Peaks" w łóżku z moją dziewczyną zakochałem się na zabój w agencie specjalnym Cooperze.

Chyba chodzi o to, że mocno wierzę w koncepcję, zgodnie z którą możesz pozwolić sobie na interesowanie się tym, co cię interesuje - pomimo różnych podpowiedzi społeczeństwa, co wypada, a co nie."

Opera mydlana Days of Our Lives - Sonny i Paul


W lipcu w USA premiera ostatniego filmu Robina Williamsa, "Boulevard". Zmarły rok temu aktor wciela się w nim w żonatego geja, który w wieku 60 lat decyduje się na zmianę swojego życia. Reżyserem "Boulevard" jest Dito Montiel. Film długo nie mógł znaleźć dystrybutora: najpierw ze względu na ciągle dla wielu kontrowersyjną tematykę, potem z powodu samobójstwa Robina Williamsa - Queer.pl


EJ Johnson i Jonny Drubel, z Bogaty dzieciaków z Beverly Hills, znany z kanału E! emitowany w niedziele wieczorem, omawiają przewodnik po gejowski randkach.



Pol i Patrik, którzy wystąpili w programie "nowe pieniądze" na kanale E!, (dwa odcinki o 20:00 piątek i 21:00 w sobotę na E!) pokazuje ich życie i pies kosztowne ubrania i klejnoty.


Matt Bomer który gra w filmie 'Magic Mike XXL', opowiada jak poniosło go na ślubie swojej siostry wkrótce po kręcenia sequela filmu.



Daily Xtra reportaż party parodowe z Toronto


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz