niedziela, 21 czerwca 2015

Ricky Martin do synów: ,,Daliście mi siłę do życia, uczciwego życia”


,,Daliście mi siłę do życia, uczciwego życia”.

Do Matteo i Valentino.

Od pierwszej chwili, gdy byliście w moich ramionach, powiedziałem Wam, jak bardzo jestem wdzięczny, zaszczycony i błogosławiony, że jestem Waszym ojcem. Ale nie wierzę, że nigdy nie mówiłem Wam, jak bardzo zmieniliście moje życie.

Przez lata, jedyna rzecz jaka zawsze była jasna w moim sercu, to chęć bycia ojcem. Marzyłem o tym często i znalazłem wielką siłę i inspirację, by było to możliwe.

Gdy marzenie stało się rzeczywistością, nie wyobrażacie sobie radości i emocji, które mnie wypełniały. Z niepokojem czekałem na Wasze przybycie, licząc dni, godziny, minuty, aż do narodzin. Musiałem przeczytać każdą książkę o rodzicielstwie, przygotować się na Wasze przybycie.

Następnie, w końcu pierwszy raz, wziąłem Was w ramiona, świat się dla mnie zatrzymał.

To najpiękniejsze i nie do opisania uczycie jakiego doświadczyłem. Czułem najczystszą postać miłości po raz pierwszy w życiu. Byliście w końcu ze mną, a ja wiedziałem, że jestem szczęściarzem i najszczęśliwszym człowiekiem na świecie.

Od pierwszych chwil, moja podróż z Wami została wypełniona radością i przygodą. Podróżujemy razem po świecie, odkąd skończyliście dwa lata. Uczymy się nowych rzeczy każdego dnia. Jestem zdumiony wszystkim co robicie. Sprawiacie, że jestem lepszym człowiekiem, inspirujecie mnie, by próbować nowych rzeczy, takich jak moja pierwsza książka dla dzieci.

Przede wszystkim, moi piękni synowie, Wasza miłość dała mi siłę do życia, uczciwego życia. Życie z odwagą i przejrzystością, napawa mnie dumą i pokojem. Co za niesamowity daliście mi dar, za który jestem dozgonnie wdzięczny.

Jeżeli jest coś czego chcę to, to byście wiedzieli, że jesteście uwielbiani i kochani bezwarunkowo przeze mnie, rodzinę i przyjaciół, a także, że zawsze możecie być sobą. Nigdy nie pozwolę, aby ktokolwiek i cokolwiek sprawiło, że nie będziecie czuć się sobą.

Cokolwiek zdecydujecie, zawsze będę po Waszej stronie. Proszę weźcie siłę i komfort tej wiedzy i nigdy o tym nie zapominajcie.

Kocham Was,

Tatuś.

źródło rickymartin.pl

Ricky Martin - La Mordidita



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz