sobota, 8 marca 2014

Ploty: Lance Bass: od dziecka wiedział, że jest gejem, Neil Patrick Harris przenosi się do Nowego Jorku, Wanda Sykes skończyła 50 lat, Ryan W "hardcore" ...


Aktorka komik działaczka Wanda Sykes skończyła 50 lat. Jest żonata z Alex od 25.10.2008, mają wspólnie bliźniaki syna Lucasa Claude i córkę Olivia Lou, urodziły się 27.04.2009.

Interia.pl: "Jako pięciolatek miałem świadomość, że jestem gejem" - przyznał znany z zespołu 'N Sync wokalista Lance Bass. "Po prostu wiesz, że podobają ci się osoby tej samej płci. A ja jako pięciolatek miałem już tego świadomość. W latach 80. to było postrzegane jako coś złego" - wspomina Lance Bass.

Ukrywał przed rodziną prawdziwą orientację seksualną aż do 21. roku życia. "Było mi trudno o tym powiedzieć, ale kiedy już oderwałem ten plaster, poczułem się wspaniale" - skomentował.

"Jako pierwszy zorientował się Joey Fatone. Wszedł do pokoju, gdy chłopak z którym się wówczas spotykałem, siedział na moich kolanach. Heteroseksualni faceci tak się nie zachowują. Joey zachował się fantastycznie. Powiedział mi, że mam się niczym nie przejmować, bo on o to nie dba. Poczułem ulgę" - relacjonuje.

"Okres, kiedy się ukrywałem, był dla mnie przygnębiający. Gdy cała reszta chłopaków po trasie koncertowej wracała do domu do swoich partnerek, ja musiałem milczeć" - zakończył.

Neil Patrick Harris ogłosił na Twitterze we wtorek, że przenosi się do Nowego Jorku, na stałe z swoim partnerem David Burtka i ich dwa-letnich bliźniaków Gideon i Harper.

Już rok mówili że mają plan przeniesie się do Nowego Jorku i stało się, chcą żeby ich dzieci chodziły do szkoły w Nowym Jorku, a nie Los Angeles.


Klip muzyczny Ryan W Wants It ‘Hardcore’

Klasyka Nick i Simon ich hit holenderski De Soldaat podczas parady równości w Amsterdamie

RuPaul członkowie Scruff Pit Crew, Jason i Shawn, uczą chodzić na obcasach do piosenki RuPaula "Sissy That Walk"


Po meczu RPA - Brazylia (0:5) na murawie zjawił się niespodziewany gość. Kilkuletni chłopiec wpadł na boisko i pewnie zostałby usunięty przez ochronę, ale w jego obronie stanął Neymar - sport.pl

Eliad Cohen pojawił się w ekscytującej nowej reklamie imprezy od "Circuit" pod tytułem "PAPA" która odbędzie się w Paryżu



Homofobiczna świnia Peter LaBarbera, o promo video white party w Palm Springs, wskazuje na Twitterze, że są "po prostu śmieszni," dodaje że kultura gejowska to tylko imprezy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz