niedziela, 16 marca 2014

90 letnich dziadek ujawnia się swojemu wnukowi jest gejem


Dziadek w wieku 90 lat ujawnia się jest gejem, do swojego wnuka który też jest gejem, pięć miesięcy przed śmiercią.

Grant Rehnberg, artysta z Seattle, Washington, mówił o tym, co powiedział mu jego dziadek.

"Proboszcz Baptystyczny, weteran II wojny światowej (Counter Intelligence Corps 218-ta). "Pięć miesięcy temu, dziadek Jim powiedział mi, że jest gejem.

Dziś jest dumny że można otwarcie żyć kim jest, nie jak kiedy był on żył w latach. Dziadek opowiadał jak zakochał się w organiście w kościele.

"Powiedział mi, że Bóg kocha każdą część nas. Powiedział mi, że gdyby mógł, by zamienić się miejscami ze mną. Powiedział mi, że mnie kocha. Rehnberg ma nadzieję, stworzy instalację artystyczną na pamiątkę swojego dziadka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz