piątek, 21 marca 2014

Ploty: Ellen DeGeneres gościła prezydenta Obamę, Rusza RacjonalistaTV, Le1f BOOM, Victor Voronov i Johnny Weir rozwód ...


Wojna rozwodowa gejowska nadchodzi. Victor Voronov i Johnny Weir, po dwóch latach rozwodzą się. Weir mówi że "przez małżeństwo z mężem, straciłem moje cele w życiu. I był bardzo odizolowany od świata. On nie bardzo akceptują fakt że ja pracuję i muszę pracować...."

Voronov twierdzi, że był zaskoczeni Weir jego mąż wniósł o rozwód miesięcy temu. TMZ donosi, że papiery rozwodowe zostały złożone w dniu 12 lutego.

Victor napisał: "Tak. Chciałbym potwierdzić, to prawda: ja dopiero teraz dowiaduję się, że mój mąż Johnny Weir złożył pozew o rozwód ze mną miesięcy temu już".

Klip muzyczny gejowski rapowiec Le1f - BOOM

Ellen DeGeneres gościła swoim programie prezydenta Baracka Obamę

21 marca 2014 roku ma ruszyć nowa, polska telewizja Racjonalista.TV. Patronem projektu jest Polskie Stowarzyszenie Racjonalistów, które jest zrzeszeniem osób o światopoglądzie racjonalistycznym. - Jesteśmy społecznością ludzi o otwartych umysłach, którzy cenią ideę osobistej wolności i samorozwoju. (...) Jesteśmy częścią polskiego ruchu laickiego, którego korzenie sięgają okresu zaborów - czytamy na stronie organizacji. Stacja ma być dostępna w sieci.


Kandydat na Eurowizję Tolmachevy siostry "Shine", powinno usunąć rosję z Eurowizji za atak na Krym. Powinno usuwać rosję z imprez wielu, tylko wielu nie ma odwagi do tego, boją się.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz