środa, 12 marca 2014

Ploty: Tomasz Jacykow, Andy Cohen, Dzień pijaństwa gejów, Seks zwiększa inteligencję ...


Tomasz Jacykow przechodzi do Polsatu Cafe, najczęściej znany z TVN, po ostatniej aferze usunęli go. W Polsacie Cafe który w tym sezonie wraz z Joanną Horodyńską poprowadzi popularny wśród widzów program "Gwiazdy na dywaniku".

Tomasz Jacyków, od lat związany z TVN-em, rozpoczął współpracę z Polsat Cafe. W grudniu szefowie TVN-u zdjęli z anteny jego cykl modowy, prowadzony w porannym pasmie "Dzień Dobry TVN". Jak donosiły media powodem miały być kontrowersyjne wypowiedzi stylisty na temat pedofilii.

"Nie ma dla mnie kompletnego znaczenia to, dla jakiej stacji pracuję. Jak pracowałem dla stacji TVN, nikt nigdy nie powiedział mi, że jestem z nią tożsamy. W tej chwili jestem tożsamy z Polsatem i bardzo mi z tym miło".(media2)

Klip muzyczny przystojniaka Andy Cohen - Land of the Longhorn
)

Serial internetowy gejowski "Dzień pijaństwa gejów" odc 3
)

Days of Our Lives odcinek następny

Seks zwiększa inteligencję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz