poniedziałek, 31 marca 2014

Pinksixty News LGBT. Dziś wieczorem na HBO polska premiera serialu "Spojrzenia"


Wróciłem z energią, miałem inny plan, ale Bóg pokazał inną drogę, nie martwię się o zdrowiu i inaczej myślę. Geje mnie doprowadzili do załamania, a lesbijki mnie wyciągnęły z dna i dały mi nadzieję. Dzięki temu zaufałem Bogu nie wpadłem coś gorszego. ;) dziękuje za miłe słowa jakie dostałem na email.

Pinksixty News wiadomości LGBT

o serialu w Gazecie Wyborczej/zdjęcie Replika

Dziś wieczorem na HBO polska premiera serialu "Spojrzenia" ("Looking"), drugiego po "Queer as folk", w którym główni bohaterowie to geje. Akcja dzieje się w San Francisco, reżyserem jest Andrew Haigh znany ze świetnego "Zupełnie innego weekendu", a w jednej z głównych ról - Jonathan Groff ("Glee"), jawny gej również poza ekranem.

Kto ma HBO, niech włączy o 23.00. Po styczniowej premierze w USA pisano, że to "gejowska wersja "Dziewczyn" albo "gejowska wersja "Seksu w wielkim mieście".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz