piątek, 28 marca 2014

Ploty: Ricky Martin, Las Trampas Del Deseo - para lesbijek Patricia i Lucia, stylista Gok Wan, Michał Witkowski ...


Ricky Martin i Robin Roberts dołączyli do amerykańskiej wersji Taniec z gwiazdami jako specjalni sędziowie.

Znany brytyjski stylista i prezenter telewizyjny Gok Wan w szczerej rozmowie z Anną Senkarą opowiedział o swojej otyłości w dzieciństwie i o swoich późniejszych zmaganiach z anoreksją. - Miałem tyle mięsa w ciele, że moje ciało prawie sobie z tym tłuszczem nie radziło. Miałem wszędzie tłuszcz. Nienawidziłem luster. Stały się moim wrogiem - zdradził. Wan przyznał również, że kiedy cierpiał na anoreksję, miał myśli samobójcze. Stylista wspomniał również o swoich homoseksualnych fascynacjach i swoim coming oucie

Już w wieku 6 lat zorientowałem się, że jestem inny - mówi Gok Wan. - W młodości zakochiwałem się codziennie. Jednocześnie byłem przerażony myślą, że mogę być gejem. Wideo Tutaj.

Meksykańska telenowela Las Trampas Del Deseo - para lesbijek Patricia i Lucia

Klip muzyczny Alizée - Blonde (Audio)

Days of Our Lives odcinek Will i Sonny ślub

Tygodniowe ocenzurowane momenty programów telewizyjny

Michał Witkowski: "Jestem blogerką modową"

Co stanie się, jeśli postać Lena Dunham z serialu "dziewczyny" usiadła z Dorothy z "złoty dziewczyn" Ross Mathews parodia dwóch seriali postaci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz