wtorek, 3 grudnia 2013

Olimpijski skoczek do wody z Wielkiej Brytanii ujawnia ma chłopaka



Wyoutował się Tom Daley, olimpijski skoczek do wody z Wielkiej Brytanii!. 19-letni Tom, chyba najpiękniejszy obecnie sportowiec zamieścił comingoutowy filmik na youtube.

"Chciałbym podzielić się czymś ważnym z Wami. To była trudna decyzja, żeby o tym powiedzieć, mam nadzieję, że mnie wesprzecie. Od jakiegoś czasu mam chłopaka i jestem najszczęśliwszym facetem na Ziemi. Poza tym jestem tym samym Tomem, którego znacie. Nadal chcę zdobyć złoto olimpijskie w Rio w 2016 roku".

Można powiedzieć skoki do wody to moją wielu gejów, najsłynniejszy skoczek do wody pierwszy to Greg Luganis, później inny też olimpijczyk z Australii Matthew Mitcham.

Wcześniej czytelnicy gejowskiego magazynu "Attitude" wybrali najseksowniejszego faceta Wielkiej Brytanii Anno Domini 2013, właśnie Toma Dale.

Tak oficjalnie Tom jest biseksualny, też lubi kobiet i mężczyzn, wielu osób bi najczęściej mówi na siebie homo, jak Cindy Nixon, z seks wielkim mieście. Zrobiła kontrowersje że powiedziała że wybrała homoseksualizm.

Replika: Gwiazdy sportu reagują na wczorajszy coming out Toma Daley:

John Amaechi, wyoutowany amerykański koszykarz: „To, co zrobił Tom, jest bardzo ważne. To będzie miało wielki wpływ na młodych ludzi. Sposób też jest ważny – dotarł do ludzi przez youtube bez pośredników. W bardzo osobisty, wręcz intymny sposób, sam trzymając kamerę.”

David Sparks z Brytyjskiego Stowarzyszenia Pływaków: „Nasza organizacja wspiera Toma i to, że zdecydował się publicznie powiedzieć o sobie. Jego wczorajsze oświadczenie odbieramy pozytywnie, absolutnie nie zmienia ono naszego podejścia do Toma."

Garreth Thomas, wyoutowany brytyjski rugbysta: „Gdy już największe emocje opadną, Tom zda sobie sprawę, że wczoraj zaczął nowe, niesamowite życie. Gratulacje!”

Steven Davies, wyoutowany brytyjski gracz w krykieta: „Dziś wielki dzień dla Toma Daley. Pokażmy mu wszyscy wsparcie!”

Piłkarz Gary Lineker: „Mam nadzieję, że homoseksualni piłkarze, którzy myślą o coming oucie, dostali dziś od Toma Daleya mocnego pozytywnego energetycznego kopa”

I jeszcze sam Tom: „Jestem onieśmielony. Nie macie pojęcia, ile dla mnie znaczy to wsparcie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz