czwartek, 12 grudnia 2013

News: Nadzy faceci w muzeum? Bezwstydna wystawa w Paryżu. Zakaz adopcji przez osoby homoseksualne zniesiony w Irlandii Północnej ...


Zakaz adopcji przez osoby homoseksualne zniesiony w Irlandii Północnej. Teraz mogą tak samo adoptować jak osoby heteroseksualne. Teraz, prawo w Irlandii Północnej jest zgodne z resztą rejonami Wielkiej Brytanii.

Nie przypadkiem paryska wystawa poświęcona męskiej nagości kładzie akcent na homoseksualne pożądanie. Niedawno przez Paryż przetoczyły się protesty przeciwko małżeństwom jednopłciowym całość na Gazeta Wyborcza.

Nie omieszkał też podzielić się z czytelnikami, w jaki sposób nazywa gejów. "Od dziecka jako określnika względem mężczyzn o orientacji pana Biedronia używałem słowa "pedał". Przez 40 lat mojego życia tak mówiłem i tak słyszałem. Nic więc nie poradzę na to, że raz na jakiś czas zamiast dumnie brzmiącego "gej", powiem "ciotka". Albo "ciepły". "Ciepły" jest podobno równie uwłaczające godności geja jak "parówa", co dla mnie jest absurdem, bo geje, z którymi się przyjaźnię, mają naprawdę pełną ciepła naturę. W przeciwieństwie do dewiantów czających się w publicznych męskich toaletach, którzy również domagają się tolerancji oraz równości" - gazeta.pl

Kukiz ich ba już czas dorosnąć. Nie można stale być dzieckiem, człowiek z myślami skaranymi z nim nie warto debatować, wiem coś o tym.

One Millions Moms, są złe na serial Glee, jak np klip "Love Child", mamuśki fantyczki dostali szału po ten odcinek świąteczny Glee obraża uczucia chrześcijan.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz