sobota, 31 sierpnia 2013

Siostra lesbijki Mary Cheney jest przeciwko małżeństw homoseksualny


"Jestem zdecydowanie pro-life i nie jestem za małżeństwami homoseksualnymi. Wierzę kwestia małżeństw równości muszą być podejmowane przez stany i przez ludzi w tych stanach, nie przez sędziów, a nawet nie przez ustawodawcę, ale przez ludzi, sami." - Liz Cheney.

Liz Cheney ma siostrę lesbijkę Mary która poślubiła swojego partnerkę w Waszyngtonie w zeszłym roku. Jej ojciec, Dick Cheney popiera małżeństwa homoseksualne, ale w zeszłym roku powiedział, że gdyby zrobił to podczas kampanii wyborczej jako wiceprezydent mogło zagrozić o jego reelekcję.

Dla rodzina mnie przeraża dla wyborów wygrać to są przeciwko, ale kiedy po za polityką teraz mówią jacy to jest super pro LGBT. Mary i jej ojciec Dick, kiedy mogli zrobić wiele to akceptowali homofobie to za rządów Busha - Cheney doprowadziło do wiele zakazów równości małżeństw i nawoływanie do nienawiści wobec osób LGBT.

Teraz Liz Cheney która jest kandydatką w wyborach to jest anty LGBT, ale za kilka lat powie ja jestem za równości małżeństw, ale tylko to robiła dla kampanii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz