piątek, 16 sierpnia 2013

Bokser Orlando Cruz, zaręczył się z swoim chłopakiem



Bokser Orlando Cruz, który w październiku ubiegłego roku ujawnił jest gejem, opublikował na swoim profilu na Facebooku film, w którym poprosił swojego partnera o rękę.

Cruz zaręczył z swoim chłopakiem José Manuel. Cruz nie poprzez jedno kolano, ale zamiast tego zaręcza się  w wyjątkowy sposób, poprzez film.

"Chciałem powiedzieć, jak bardzo Cię potrzebuję i jak bardzo tęsknię za Tobą," Cruz powiedział w wideo. "Wiem, że jesteś osobą, którą wiele znaczy dla mnie, popiera moją karierę i szanuje to, co jest bardzo ważne dla mnie, ale przede wszystkim jesteś. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, że mam ważną walkę zbliża się Mistrzostwa Świata, "Cruz powiedział w języku hiszpańskim. "Chcę ci powiedzieć, że jesteś bardzo szczególną osobą w moim życiu. Jestem trochę zdenerwowany, ale chcę powiedzieć, i dzielić się ze znajomymi i przyjaciółmi moimi, jeżeli chcesz się ze mną ożenić. Chcę, aby być częścią mojego życia i być częścią Ciebie."

Manuel odpowiedział, w podobny sposób, z emocjonalnym wideo. "Chcę powiedzieć, tak. Akceptuję bo cię kocham i uwielbiam cię", powiedział. "Tak, chcę się z tobą ożenić, bo kocham cię, kocham cię, kocham cię bardzo. Będziemy iść naprzód, a zobaczysz, jak szczęśliwi będziemy. Kocham cię papi z mojego serca." (NBC Latino)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz