czwartek, 15 sierpnia 2013

"Mam 90 lat i wspieram mojego homoseksualnego wnuczka"


Furorę w internecie robi film, na którym staruszka okazuje wsparcie swojemu homoseksualnemu wnuczkowi. Wcześniej 100 rodziców osób LGBT podpisało się pod listem otwartym do Ogólnochińskiego Zgromadzenia Przedstawicieli Ludowych, żądając wprowadzenia równości małżeńskiej.

"Mam 90 lat i wspieram mojego homoseksualnego wnuczka. To bardzo dobry i dojrzały człowiek. Mam nadzieję, że znajdzie chłopaka i będzie z nim wiódł szczęśliwe życie, a nasz rząd będzie respektował jego prawa" - mówi na filmie do kamery Chinka. W trakcie wygłaszania swojego apelu trzyma w rękach kartkę z napisem: "Wzywamy do legalizacji małżeństw jednopłciowych" - gazeta.pl.

Nagranie zostało zrealizowane przez chiński oddział PFLAG, organizacji zrzeszającej rodziny i przyjaciół osób LGBT, i dzień po jego publikacji zostało udostępnione przez setki internautów. Wiele osób wychwalało odwagę i brak uprzedzeń starszej pani. Jeden z działacz PFLAG - A Qiang - tłumaczy, że bardzo wielu rodziców, z którymi pracuje w Chinach, prezentuje postawę orędowników walki o legalizację małżeństw jednopłciowych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz