czwartek, 21 marca 2024

Zimbabwe pływak olimpijski Sean Gunn, publicznie ujawnił się


Zimbabwe pływak olimpijski Sean Gunn, 30 lat, publicznie ujawnił się w nowym wywiadzie dla Outsports.

"Wszyscy byli bardzo wspierający i szczęśliwi dla mnie". Urodzony w Zimbabwe, Gunn studiował na University of Kentucky. To tutaj początkowo wyznał swoim kolegom z drużyny i bliskim przyjaciołom.

W wywiadzie dla Outsports, Gunn opowiedział o wsparciu, jakie otrzymał od swojego zespołu po coming outcie, mówiąc: „Początkowo w ogóle się nie ujawniałem. Przez pierwsze kilka lat spotykałem się z dziewczynami. Miałem naprawdę wspaniałe relacje z dziewczynami na przestrzeni lat i naprawdę ich kochałem.”

Kontynuował: „Oczywiście z czasem to się zmieniło i później zacząłem spotykać się z chłopakami. Ale mój zespół i wszyscy, którzy wiedzieli, byli bardzo wspierający i szczęśliwi dla mnie.”

„Byłem przerażony”. Gunn wyjaśnił, że po coming oucie niewiele się zmieniło, i został zaakceptowany przez kolegów z drużyny i przyjaciół.

„Jeśli cokolwiek, to przyjaźnie stały się jeszcze lepsze,” powiedział.

„Myślę, że w mojej głowie przez tak długi czas nakręciłem to na tyle, że bałem się, że sposób, w jaki się zachowują lub traktują mnie, będzie inny. Ale miałem naprawdę szczęście, że wszyscy byli tak niesamowici i chcieli, żebym był najszczęśliwszą wersją siebie.”

„Po prostu z tym walczyłem przez zbyt długo”. Gunn podzielił się, że miał trudności z ujawnieniem się rodzinie i przyjaciołom w Zimbabwe.

„Niestety, dopiero dużo później w życiu ujawniłem się mojej rodzinie i ludziom z domu. Chociaż od momentu coming outu nie miałem żadnego złego doświadczenia, wydaje mi się, że po prostu z tym walczyłem przez zbyt długo,” powiedział.

„Jako osoba, która miała trudności z coming outem i dopiero w wieku 27 lat ujawniła się rodzinie, cieszę się, że jestem otoczony przez przyjaciół, rodzinę i tak dużo miłości, i jestem im naprawdę wdzięczny.”

Gunn reprezentował Zimbabwe w konkurencji mężczyzn na 100 metrów stylem dowolnym podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Rio w 2016 roku.

Mówiąc o tym, powiedział: „Marzyłem o pójściu na Igrzyska Olimpijskie od kiedy byłem małym dzieckiem, i cały czas tam byłem musiałem sobie przypominać, że to prawdziwe życie.”

Gunn obecnie mieszka w Kapsztadzie, w RPA, ze swoim chłopakiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz