środa, 4 grudnia 2013

Biseksualny Brytyjski spadochroniarz skoczył nago dla dzieci z Hospicjum


Biseksualny Brytyjski spadochroniarz Dan Cope, skoczył nago, na sobie miał tylko spadochron zrobił to dla chory dzieci. Tak zeprał pieniądze ponad 2,000 funtów na Dziecięce Hospicjum Donna Louise.

Skok Dana Cope pomyślnie wykonał nago w dniu 30 listopada ponad 10.000 stóp nad ziemią, była temperaturach nawet do -10 ° C. Dzięki temu zebrał 2,424.10 funtów dla Donna Louise Hospicjum dla Dzieci, ponad czterokrotnie więcej niż chciał pierwotnie 500 funtów. Wpłacili ludzie z Wielkiej Brytanii, Europy, a także USA i Kanady i Australii.

Dan został również wpisany do SANS (Society for Advancement of Naked Skydivers). Jeff Dawson z SANS powiedział: "Towarzystwo Promocji Nagi skoków na spadochronie z dumą wita Daniela Cope jako najnowszego członka. Oprócz niezwykłej realizacji dokonał nago skoku, ale jeszcze pomógł dzieciom, podziwamy go."

Wcześniej mówił że nie boi zimna, to tak nic, to co te dzieci doświadczają bólu, zrobił to dla nich, dać im nadzieje.

Dan powiedział: "Mieliśmy szczęście piękny dzień i pogodny, a może tak naprawdę powiedzieć, myślę, że to był najlepszy dzień w moim życiu. Kiedy otwierałem spadochron mój miałem szczęście, że pasy nie spowodowały żadnych trwałych uszkodzeń i cieszę się, udało mi się pomyślnie wylądować na nogach, oszczędzając mi wstydu trawę na mój tyłku!."

Dodał podziękował wszystkim tym, którzy wpłacili, zauważając jednego anonimowego dobroczyńcy, który podarował 357 funtów, i pochwalił pracę hospicjum.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz