środa, 29 maja 2013

Prawdziwy facet mężczyzna z krwi i kości Robert Biedroń


Robert Biedroń - mężczyzna z krwi i kości. Inteligentny, przystojny, taktowny, szarmancki. Prawdziwy facet czy to się komuś podoba czy nie. Przełamuje stereotypy, idzie pod prąd.

A my razem z nim. Bo nas interesuje człowiek a nie to z kim sypia i jakie budzi skojarzenia.

"W życiu kieruję się rozumiem, bo jestem racjonalistą. Wyznaczyłem granicę których nie przekraczam nigdy. Chociaż, sztampa mnie nudzi i z natury jestem do niej podejrzliwy.

Dziś mogę z całą pewnością stwierdzić, że to nie autorytetów potrzebujemy, a myślenia.

Dziś mam odwagę robić rzeczy nietypowe, wykraczające poza jakieś utarte schematy i stereotypy. "

Fragment tekstu z najnowszego CUBS Men's Magazine.

zdjęcie Mona Blank Photography

(źródło)

1 komentarz:

  1. aha aha on jest prawdziwym mężczyzną, zniewieściała ciota. Tak jak ty Darku, jebane cioty z was, wypierdalać z Polski!!!

    OdpowiedzUsuń