czwartek, 16 maja 2013

Gej gwiazda X Factor chciałby umówić się z bi gwiazdą boysbandu

Fot: Cosmopolitan - Rylan Clark
Gej gwiazda X Factor Rylan Clark ma nadzieję na romans z Duncan James bi wokalistą boysbandu, ale mówi, "może on nie mieć chęć na mężczyznę".

Clark powiedział: Jestem zbyt zakłopotany, aby powiedzieć mu że podoba mi się on i umówić się na randkę, chociaż ja wysłałem mu nagie zdjęcie.

Dodał Nie wiem, czy on na mnie spojrzy - mógł mieć każdego mężczyznę, jakiego chciałby. (Gay Star News)

Sam Duncan James, ma ostatnio problemy z powodu trolle jego poniżają, wyzywają, wmawiają ma AIDS, są oburzeni na niego jak on może mówić o sobie w media. Dla mnie do zazdrość osoby które poniżają inny do sami chcą być tacy sławni ...

Duncan James/Gay Times 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz