niedziela, 19 maja 2013

Cytat dnia Mary Griffith matki Bobiego który zabił się z powodu homoseksualizmu


"Homoseksualizm jest grzechem. Homoseksualiści są skazani na spędzenie wieczności w piekle. Gdyby chcieli się zmienić, mogą zostać wyleczeni ze swoich złych skłonności. Gdyby odwrócili się od pokus, mogliby być znowu normalni. Gdyby tylko starali się jeszcze bardziej, jeśli się nie udaje. Wszystko to powtarzałam mojemu synowi Bobby'emu, kiedy dowiedziałam się, że jest gejem. Kiedy powiedział mi, że jest homoseksualistą, mój świat legł w gruzach. Zrobiłam wszystko, żeby wyleczyć go z jego choroby.

8 miesięcy temu, mój syn... zabił się, skacząc z mostu. Głęboko żałuję braku mojej wiedzy na temat gejów i lesbijek. Teraz widzę, że wszystko czego mnie uczono, to była bigoteria i odczłowieczające oszczerstwa.

Gdybym tylko poszukała trochę, ponad to czego mnie nauczono... Gdybym tylko... posłuchała mojego syna, kiedy otwierał przede mną swoje serce... Nie stałabym tu teraz z wami przepełniona skruchą. Wierzę, że Bóg był zadowolony z życzliwego i pełnego miłości usposobienia Bobby'ego. W oczach Boga, życzliwości i miłość jest tym, co naprawdę się liczy. Nie wiedziałam tego, kiedy za każdym razem, z moich ust padało wieczne potępienie dla homoseksualistów.

Kiedy za każdym razem mówiłam o Bobbym jako chorym i zboczonym, oraz niebezpiecznym dla naszych dzieci, jego samoocena, jego poczucie wartości, upadały. Aż wreszcie jego duch złamał się kompletnie. To nie z woli Boga, Bobby wdrapał się na balustradę nad autostradą i wskoczył prosto pod 18-kołowca, który zabił go na miejscu.

Śmierć Bobby'ego była bezpośrednim wynikiem ignorancji jego rodziców i strachu przed słowem "gej". Chciał być pisarzem. Jego nadzieje i marzenia nie powinny zostać mu odebrane, ale zostały. Są dzieci takie jak Bobby, siedzące w waszych kongregacjach, nieznane wam. One będą słuchać, jak będziecie wymawiać Amen. A to wkrótce uciszy ich modlitwy. Ich modlitwy do Boga, o zrozumienie oraz akceptację i waszą miłość. Ale wasza nienawiść oraz strach i ignorancja dotycząca słowa "gej", uciszy ich modlitwy. Więc... Zanim wypowiesz Amen w swoim domu lub miejscu kultu, zastanów się! Zastanów się i zapamiętaj. Dziecko słucha. " Mary Griffith

(zdjęcie Mylifetime.com ma zdjęciu Mary Griffith/cytat wiara i tęcza)

Na koniec film Modlitwy za Bobiego, ile jest taki historii naprawdę nikogo to nie wzrusza, nie mają serca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz