poniedziałek, 9 maja 2016

Na koncercie Adelii para gejów zaręcza się


Następny koncert zaręczyny gejów, teraz na koncercie Adeli, para Andre Soderberg i Simon Carlsson. Do oświadczyn doszło podczas trasy koncertowej Adeli w Kopenhadze. Adele zaprosiła na scenę parę fanów ze Szwecji. Andre nagle uklęknął przed swoim chłopakiem i poprosił go o rękę.

Adele zażartowała "Czy chcecie surogatki dla swoich dzieci? Zawsze chciałam mieć dziecko z kimś ze Szwecji".

Dla duńskiej telewizji Andre powiedział że jego decyzja o oświadczynach była bardzo spontaniczna, decyzję podjął pod wpływem chwili.

"To takie duże zaskoczenie było, że razem byliśmy na scenie podjąłem decyzję pod wpływem chwili - Poczułem miłość, gdy wszyscy wiwatowali, to było szalone." powiedział. Podziękował także Adele za danie mu szansy jemu. "Czułem się jak gwiazda rocka, a może myślę, że mimo jestem głuchy teraz. Ale to był najlepszy koncert w historii jaki byłem. Ona jest wspaniała i piękna i ma wielką duszę. Ona jest bardzo zabawna i cudowną osobą", dodał.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz