piątek, 8 marca 2013

Kristin Chenoweth: anty-chrześcijańskie jest nienawiść do gejów


"Myślę, że to jest bardzo anty-chrześcijańskie [nienawidzić gejów]. Jest antytezą, w to co wierzę. Jest antytezą co należy wierzyć, jeśli wierzysz w Jezusa. To nie jest to, czego nauczał On. Jeśli Jezus lub Budda dziś chodziłby po ziemi, czy ktokolwiek inny prorok, byliby przerażeni. Ludzie mówią, że robią to w imię Boga? Nie nie nie nie nie. Mówię jako chrześcijanka i jako kobieta oraz jako artystka. Chciałabym nic więcej dla moich przyjaciół (gejów), którzy kochają siebie, aby mogli wziąć ślub. Nie sądzę, że to grzech, myślę, że urodziłeś się w taki sposób. Spójrz na mnie, Jestem niska, a jeśli tak to grzech być niską, co ja bym zrobiłabym. Więc ja po prostu, wiem, że to, taką Bóg mnie stworzył." - Aktorka Kristin Chenoweth, w rozmowie z Gay Star News.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz