środa, 26 stycznia 2022

Gwiazdy opery mydlanej Emmerdale, Max Parker i Kris Mochrie, ogłosili, że są zaręczeni


Gwiazdy opery mydlanej Emmerdale, Max Parker i Kris Mochrie, ogłosili, że są zaręczeni. Aktorzy, którzy grali na ekranie braci Luke'a i Lee Posnerów w operze mydlanej stacji ITV, przez weekend udostępnili zdjęcia i nagranie oświadczyn Parkera na plaży. 

Parker opublikował na Instagramie galerię zdjęć – na Instagramie, pisał: „On zasługuje na świat, ale najlepsze, co mogłem zrobić, to obiecać mu moje serce. POWIEDZIAŁ TAK! Najszczęśliwszy moment w moim życiu. @krismoc mój narzeczony."

Na Instagramie, 37-letni Mochrie ujawnił, że nie miał pojęcia, o zaręczynach, że Parker użył medalionu należącego do babci Mochrie, aby zrobić część pierścionka zaręczynowego. 

„Piękna dusza, która jest moim najlepszym przyjacielem, poprosił mnie wczoraj o rękę. Nie potrafię opisać, jak bardzo jestem szczęśliwy”, pisał Mochrie.

„Kocham go nie do opisania, śmiejemy się każdego dnia i jestem bardzo wdzięczny, że ​​pojawił się w moim życiu."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz