niedziela, 15 listopada 2020

Mam na imię Gabriel, mam dwóch ojców


Gabriel ma dziś 18 lat, ma rosyjskie pochodzenie i został zaadoptowany przez Davida i Jesúsa, swoich dwóch ojców. Nastolatek opowiedział swoją historię w filmie opublikowanym przez Freeda Spain, który wkrótce stał się popularny. 

Jestem Gabriel i mam dwoje rodziców. Nazywają się David i Jesùs. Jak weszli do mojego życia? I powinien powiedzieć, jak pojawiłem się w ich życiu, po długiej podróży z Rosji udało im się przyjąć i zabierać mnie do Hiszpanii, kiedy miałem dwa latka. Uczyli mnie, nauczyli, jak się zachowywać i szanować ludzi. Zawsze polegaliśmy na całkowitym zaufaniu, aby porozmawiać o wszystkim, zapytać ich o cokolwiek, nawet jeśli czasami czuję się trochę zawstydzony.

Gabriel chciał opowiedzieć swoją historię o tęczowej rodzinie, aby odpowiedzieć tym, którzy krytykują rodziny takie. „Uczyłem się w Irlandii przez rok. Byłem tam z „tradycyjną” rodziną, jak to się nazywa. Szczerze mówiąc, ich struktura rodzinna, sposób, w jaki reagowali, rozmawiali, wszystko … było takie samo jak mojej rodzinie. „Tylko dlatego, że jesteś gejem, nie będziesz wychowywać swojego syna lepiej ani gorzej. To zależy od tego, jaki jesteś, a nie od twojej seksualności”.

Jego ojcowie to dwójka aktywiści w Hiszpanii, którzy stworzyli stowarzyszenie rodzin tęczowy Galehi, a Gabriel z dumą podąża śladami obojga, aby pomóc nowym pokoleniom w rodzinach tęczowy, że to nic złego mają dwóch rodziców tej samej płci. „Gdyby mnie nie adoptowali, miałbym zupełnie inne życie i za to zawsze będę wdzięczny. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki mnie nauczyli, jak ze mną rozmawiają. Że są tak dumni z tego, jak mnie wychowali”.

Gabriel nie widzi różnic między swoją rodziną a rodziną innych chłopców w jego wieku, ale zawsze musiał odpowiadać na nieco głupie pytania. Na pytanie, co czuje, gdy nie ma matki, sam zapewnia, że ​​jest to bardziej normalny, niż mogłoby się wydawać. On również reaguje na tych, którzy próbują go obrazić typowymi komentarzami, „Masz dwoje pedałów rodziców, więc jesteś gejem”.

Przyznaje, że w obliczu tego głupiego pytania używa najlepszej broni, śmiechu. „Kiedy się śmieję, druga osoba jest zażenowana.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz