czwartek, 17 września 2015

Szef Apple wyznaje dlaczego ujawnił się publicznie jest gejem


Szef Apple'a w najnowszym wywiadzie o tym, dlaczego w zeszłym roku postanowił publicznie się wyoutować:

“Na moim biurku stoi zdjęcie Martina Luthera Kinga z cytatem: „Pytanie na całe życie: co robisz dla innych?”

Dla wielu ludzi wokół mnie mój coming out był jak taka opcja w iPhonie, którą wiesz, że masz, ale nie wiesz dokładnie, jak działa. Wiedzieli o tym wcześniej, ale nie przywiązywali zbytniej uwagi. Reszta ludzi nie wiedziała.

Zdałem sobie sprawę, że coming out to najprostsza rzecz, którą mogę zrobić dla innych.

Pomyślałem o tych wszystkich nastolatkach, którzy są prześladowani w szkołach za homoseksualizm przez kolegów, a czasem nawet przez własnych rodziców. Jakkolwiek cenię sobie moją własną prywatność, to jednak uważam, że społeczny wpływ coming outu - wzięcie odpowiedzialności za sytuację ludzi wokół – jako wartość jest ważniejszy od prywatności.” (Replika)

Tim Cook gościł w programie The Late Show Stephena Colberta, rozmawiał o wyjściu z szafy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz