środa, 23 września 2015

Ploty: Caitlyn Jenner, KaDo, Jack Larson, Star Trek, Madonna, Ellie Goulding, Angelina Jolie ...


Vlog Karola Wilamowskiego i Dominika Rybarczyka, czyli KaDo – zdobywa coraz większą popularność.
W najnowszej „Replice” rozmawiamy z chłopakami
- o vlogu (który skończył rok)

Karol: My jesteśmy szaraki zwyczajne – ja pracuję, on pracuje, dom, koty. A tu nagle poczuliśmy się potrzebni. Ludzie zaczęli komentować, przysyłać e-maile. Dziewczyny hetero porównują nasz związek do swoich i na przykład: „Ja jestem zupełnie jak ty, a mój facet jest jak Karol”. Albo z innej beczki: „Gejów nie lubię, ale was kocham” (śmiech). Bo pewnie innych gejów w ogóle nie zna! A chłopaki, geje, piszą na przykład, że są w związkach od dwóch czy trzech lat i coś im się sypie. Pytają, jak nam się udało. Albo dopytują, jak poderwać chłopaka. Jednemu doradzaliśmy nawet, jak się ma ubrać na randkę.

- o ich 10-letnim (już!) związku,
Dominik: D: To była miłość od pierwszego wejrzenia. Karol po prostu przechodził obok i wpadł mi w oko, a ja jemu. Jedno spojrzenie na przejściu dla pieszych wystarczyło.
- o coming oucie publicznym:
D: Nigdy nie mieliśmy go w planach. Ale teraz, gdy to już się stało, to jest fajnie.
- o nie zawsze wesołych coming outach rodzinnych
D: Moja mama do tej pory nie zaakceptowała tego, że jestem gejem. Mam z nią sporadyczny kontakt. Wciąż nie poznała Karola. Nie chce o nim słyszeć.
(...)
Kiedyś spaliła mi taką fajną czerwoną koszulkę – właściwie nie spaliła, tylko przypaliła, takie dziury czarne teraz są, trzymam tę koszulkę na pamiątkę. I jeszcze buty miałem czerwone, to mi je wyrzuciła. Że też „pedalskie”. Tego już było dosyć. Powiedziałem, że się wyprowadzam.
- o pierwszym pocałunku

Karol: Wydarzył się przy pewnej ławeczce na Polu Mokotowskim. W krzakach i oczywiście w ciemności. No, nie był idealny. Niezdarny był. Dominik bardzo się stresował, na dzień dobry mocno uderzyliśmy się zębami i pomyślałem: „Kurde, ten koleś nie umie się nawet całować!” Dobra, stwierdziłem, dam mu jeszcze jedną szansę.

A propos pocałunku, KaDo - teraz już Wam chyba lepiej wychodzi – to może weźmiecie udział w naszej akcji ‪#‎buziaknaprzekorhomofobom‬ - hmm? Cały tekst o Karolu i Dominiku – do przeczytania w najnowszej „Replice”.

Program "jestem Cait", według doniesień mediów powróci w drugim sezonie w marcu. Opowiada o Caitlyn Jenner, i jej życiu jako kobietę i poznawać kim jest oraz taki jak ona. (Buzz Feed)

Temat rzekomej transpłciowości 9-letniej córki Angeliny Jolie i Brada Pitta to stały przedmiot zainteresowania amerykańskich mediów. Jeden z tabloidów podał informację o tym, że gwiazdorska para odbyła już konsultacje w sprawie tożsamości płciowej córki.

Wszyscy próbują przypisać Shiloh tożsamość płciową. A nikt nie jest w stanie określić, jak Shiloh czuje się sama, tylko na podstawie tego, jak wygląda. Powinnyśmy porzucić spekulacje na temat tego biednego dziecka. Jeśli Shiloh będzie chciała podzielić się ze światem informacją o swojej tożsamości płciowej, zrobi to sama, kiedy będzie gotowa. Ale nie ma takiego obowiązku - wszyscy powinni uszanować jej prawo do niekomentowania tej sprawy - ocenia magazyn "Inquisitr" - Plotek.pl

36 proc. Polaków pozytywnie ocenia pracę prezydenta Andrzeja Dudy - wynika z badania TNS Polska. 29 proc. badanych uważa, że źle pełni on funkcję prezydenta. 67 proc. Polaków jest niezadowolonych z pracy rządu, a 22 proc. ocenia jego działania pozytywnie - Gazeta.pl

Dramaturg i aktor Jack Larson, znany z serialu telewizyjnego o przygodach Supermana. Aktor miał 87 lat. Od 1958 roku był związany z reżyserem Jamesem Bridgisem, aż do jego śmierci w 1993 roku.


Działacz Mat Baume dotyczące Star Trek i wątku gejowskiego



Modelka i córka Caitlyn Jenner, Kenda Jenner wyznaje że wiedziała że jej ojciec jest transpłciowy wcześniej. Dodatkowo że ona wciąż jest w "żałobie po stracie" Bruce'a.



Nick Jonas wyznaje, jest zaszczycony że zagraj gejowski charakter i bez koszulki grał do filmu Scream Queens.



Madonna śpiewa Bitch, gość na scenie dziennikarz Anderson Cooper on tańczy



Klip muzyczny Ellie Goulding - On My Mind


Fran Drescher i jej były mąż, Peter Jacobson, który w trakcie małżeństwa wyszło jest gejem, rozmowa z Oprah'ą o życiu seksualnym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz