niedziela, 26 kwietnia 2015

Spektakularny transpłciowy coming out. Bruce Jenner jestem kobietą


Spektakularny transpłciowy coming out.

Plotki krążyły od lat, ale Kardashianowie, którzy nie słyną z małomówności, w tej kwestii byli raczej powściągliwi. Wczoraj Bruce Jenner – sportowiec, mistrz olimpijski z Montrealu (1976 – złoty medal w dziesięcioboju), były mąż Kris Jenner (Kardashian), członek klanu Kardashianów, telewizyjna osobowość i celebryta – wyznał w ponadgodzinnym (!) wywiadzie Diane Sawyer, że jest kobietą.

Bruce ma 66 lat, dwa lata temu rozpoczął proces korekty płci – ale jeśli chodzi o zabiegi chirurgiczne – „nie ma pośpiechu”.

Poprosił, by na razie stosować wobec niego męskie zaimki i zwracać się do niego męskim imieniem Bruce.

Bruce jest ojcem szóstki dorosłych dziś dzieci z trzech małżeństw. W czasie jego małżeństwa z Kris Kardashian (Jenner) był też ojczymem jej czwórki dzieci.

Na proste pytanie dziennikarki; „Jesteś kobietą?”, Bruce odpowiedział: „Tak, praktycznie rzecz biorąc jestem kobietą, chociaż niektórzy ludzie widzą to może inaczej. Widzą we mnie faceta. Ale moje serce i dusza są kobiece.”

Orientacja seksualna? „Nie jestem gejem, nigdy nie byłem z mężczyzną. Z tego, co mi wiadomo - zawsze byłem hetero w tym sensie, że większość życia byłem żonaty i dzieciaty. Pamiętajcie – orientacja seksualna – czyli to, kto seksualnie wam się podoba – i tożsamość płciowa – czyli to, kim się czujecie w kwestii płci – to dwie różne sprawy. ”

Bruce mówi, że miewał myśli samobójcze: „To byłoby może i łatwiejsze. Zamknąć się w pokoju, wziąć pistolet. BUM! I po bólu. I może byłbym już w jakimś lepszym miejscu”

Wyjawia, że terapię hormonalną w kierunku korekty płci zaczął… w latach 80. – ale przerwał ją, gdy poznał Kris Jenner, swą przyszłą żonę (którą poślubił w 1991 r. a rozwiódł się na początku bieżącego roku po roku separacji)

Bruce mówi również, że jego wszystkie dzieci „przyłapywały” go na noszeniu kobiecych ubrań. „I potem o tym nie rozmawialiśmy”. Teraz, po coming oucie, "wszyscy płakali, ale tylko dlatego, że boją się o mnie – nie chcą, by spotykały mnie nieprzyjemności."

Kris Jenner, była zona Bruce’a na Twitterze, już po wczorajszym wywiadzie: „Mogłam przez 25 lat nazywać go mężem oraz ojcem moich dzieci. Teraz mogę też nazywać go moim bohaterem”.

Pasierbica Khloe na Twitterze: „Właśnie obejrzałam wywiad. Tato, dumna jestem z Ciebie!”

Jeden z synów, Brandon, opublikował na Instagramie swą fotkę sprzed lat, na której widać go, małego chłopca, z ojcem. Brandon podpisał fotkę: „Dumny syn”.

Bruce Jenner kiedyś okrzyknięty największym sportowcem na świecie, a później stał się gwiazdą telewizyjna z jednym z najbardziej znanych na świecie rodzin. Teraz, były olimpijczyk ujawnia tajemnicę, prawdę o sobie, że jest kobietą. Jenner powiedziała dla ABC Diane Sawyer w wywiadzie, wyemitowany w piątek specjalnym dwugodzinnym wydaniu ABC News programu 20/20.

W rozmowie z Sawyer w Nowym Jorku i Kalifornii, Jenner szczegółowo wyznaje jego wewnętrzne zmagania że jest transpłciowych, zmagała się od dzieciństwa. Podczas rozmowy, Jenner o sobie używa i jak prowadząca używali męskich zaimków. "On żył w kłamstwie całe życie o tym, kim jest." Jenner powiedziała. "Mój mózg jest znacznie kobiecy niż męski," dodała. 

Jenner mówiła ABC, że jeśli chodzi o nią: "Nie, nie jestem homoseksualna. Nie jestem lesbijką/gejem. Ja, o ile mi wiadomo, jestem hetero. Nigdy nie byłam z mężczyzną. - Zawsze byłam żonata, po to mieć dzieci.

Ogólnie rzecz biorąc, występ był przemyślany, ujawniając, zarówno smutny i wesoły, często w tym samym momencie. Pod koniec Jenner również wyznał że jest konserwatystką republikanką, nie jest fanem prezydenta Obamy. Log Cabin grupa republikanów LGBT natychmiast wybiegł informację prasową do niej:

Jako organizacja reprezentującą konserwatystów LGBT i hetero sojuszników, Log Cabin Republikanie gratuluje Bruce Jenner ogromną odwagą wykazał on dzisiaj, jest prawdziwy dla siebie zarówno pod względem jego tożsamości osobistej, jak i jego tożsamości politycznej. Jest domem i miejsce dla Ciebie w Log Cabin Republikanów. (Replika/ABC News)





Wiele osób znany dostał wiele wsparcia jak Lady Gaga, Ellen DeGeneres, czy była żona Kris Jener jest dumna i jest bohaterem jej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz