niedziela, 12 stycznia 2014

Utah na stanowym Kapitolu protest żądają przywrócenia małżeństw tej samej płci


Prokurator Generalny stanu Maryland mówi Douglas Gansler uznaje małżeństwa tej samej płci wykonywane w Utah, wcześniej Prokurator generalny USA Eric Holder powiedział że rząd federalny uznaje małżeństwa tej samej płci z stanu Utah.

Emocjonalny punkt marszu był Riley Hackford-Peer, 12-letni, jego mamy które wzięły ślub w grudniu. "Czasami czułem się naprawdę bałem się, że moja mamy nie były małżeństwem. Wyobrażałem sobie, jak zabierają mnie od jednej z moich matek. W szkole mówiliśmy o rzeczach, które miały nadzieję zobaczyć podczas naszego życia. Zawsze mówiłem wyobrażałem moje mamy jak biorą ślub w Utah. Dnia 20 grudnia to się stało zobaczyłem moje mamy ślub w Utah. Czułem się jak fajerwerki w moim sercu .... Ale gubernator Herbert chce traktować moje mamy nie chce chronić rodziny mojej rodziny. Ale ja chcę mu powiedzieć, że moja rodzina zasługuje na ochronę też! Mam dwie mamy. A ja je kocham. Oni zasługują na małżeństwo uznawane na całym świecie".


1 komentarz:

  1. Dla mnie osobiście i dla wielu innych normalnie myślących ludzi, oznacza zboczeńcy zagrożeniem dla cywilizacji ludzkiej. Utah to kraj gdzie nie ma wpływy Lobby homo-terrorystyczne i dzięki ludzi wiary uchylono seksualne zboczenia. Wy zboczeńcy nawet nie zwracacie uwagi na obywatelskie sprzeciwy swoich większości normalny ludzi czy religijnych.

    Na tym własnie polega ta cala legalizacja związków zboczonych w wielu krajach na całym świecie.

    A dla mnie takie homo-terrorystyczne natarcie nie oznacza nic innego, jak brutalna agresje na narodach, gdzie takie bez-prawa wprowadzono. Bardzo dobrze jest czujność i mobilizacja anty-zboczeniowych ruchów obywatelskich na całym świecie, przeciwko HOMO-terroryzmowi pod każda postacią !!

    Was zboczeńcy powinno leczyć, Bóg wami się brzydzi, jesteście dziećmi szatana. My was wytępimy wszelkimi sposobami, świat należy do normalny ludzi, a nie do zboczeńców.

    OdpowiedzUsuń