czwartek, 30 stycznia 2014

Ploty: Greg Louganis, skończył 54 lat. NBC wstrzymuje serial Sean Saves the World. Opera mydlana holenderska para gejów i występ Backstreet Boys


Wanda Sykes gościła The Tonight Show with Jay Leno, promowała akcję HRC przeciw homofobii rosyjskiej.

Stacja NBC wstrzymuje serial "Sean Saves the World" bohaterem serialu jest Sean, który stara się pogodzić wychowanie 14-letniej córki, która niedawno się do niego wprowadziła, a jednocześnie panować nad wybuchowym szefem w swojej pracy.

Dwa odcinki które już zostały zrobione, będą emitowane dopiero po olimpiadzie w Soczi, według nie oficjalny źródeł a resztę które miały być nagrane zrezygnowano.

Greg Louganis, skoczek do wody, wielokrotny medalista olimpijski, który ożenił się z swoim partnerem Johnny Chaillot, w roku 2013.

"Jestem przytłoczony! Dzięki ma takich wspaniałych przyjaciół ... Dziś są moje urodziny i jestem bardzo zadowolony z moi 54 lat. Mam wspaniałego mężczyznę, jestem żonaty, Johnny Chaillot i jestem wdzięczny wszystkim którzy są w moim życiu! "

Odcinek holenderskiej opery mydlanej Goede Tijden Slechte Tijden, Lucas i Menno oraz specjalny występ Backstreet Boys.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz