piątek, 19 kwietnia 2013

Kościół Szkocki temat duchowny homoseksualny w związkach. Koszykarka amerykańska o swoim wyjdzie z szafy


Szkocki kościół (Church of Scotland), będzie debatować czy dopuszczać duchowny do duchowieństwa którzy nie żyją w celibacie i są w związkach. Tej chwili pozwala się duchowny homoseksualny ale muszą żyć w celibacie. (Gay Star News)

Brittney Griner, koszykarka ligi amerykańskiej WNBA obecnie gra dla Phoenix Mercury wyznaje jak ujawniła się wywiadzie dla Sports Illustrated.

"Po prostu bądźcie sobą. Że ludzie będą gadać? Ludzie zawsze będą coś gadać. Mnie też dokuczali - że lesba, że taka wielka. Przyzwyczaiłam się i już mnie to nie rusza. I takie jest teraz moje przesłanie, szczególnie do młodzieży, szczególnie do młodzieży LGBT. Rodzice mi ciągle powtarzali: bądź sobą - nie wiedzieli wtedy, co to dla nich i dla mnie w praktyce oznacza ha, ha, ha. No, ale jest OK!" - tak amerykańska gwiazda koszykówki Brittney Griner wyoutowała się w wywiadzie dla USA Today 2 dni temu. Zrobiła to na takim luzie, że dziennikarze Associated Press i Sports Illustrated wczoraj dopytali, czy to był coming out. Brittney potwierdziła, dodając, że "najfajniejszy jest coming out zrobiony swobodnie, nie?" - Replika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz