sobota, 27 kwietnia 2013

Aktor znany z Gotowy na wszystko ujawnia jest gejem i ojcem dwójki dzieci



Pamiętacie aktora Tuc Watkins, najbardziej znany z serialu Gotowe na wszystko (Desperate Housewives) i serialu Showtime "Beggars and Choosers", ujawnił się po raz pierwszy publicznie, powiedział jest gejem w prawdziwym życiu i jak na ekranie.

Też grał w opera mydlany stacji ABC One Life To Live, General Hospital. Też wystąpił w Melrose Place, Nowojorski gliniarza (NYPD Blue), Sześć stóp pod ziemią (Six Feet Under) czy CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas.

46 letnich Watkins, pojawi się w talk show Marie Osmond na kanale Hallmark poniedziałek (29 kwietnia) mówi: On grał geja w godowe na wszystko, który poślubił swojego męża, który zaadoptował dziecko. A w prawdziwym życiu, też jestem gejem, który stara się mieć dziecko przez matkę zastępczą. Tak więc życie i aktorstwo naśladuje siebie nawzajem."

Aktor jest już ojcem bliźniąt Catchen i Curtis którzy urodzili się cztery miesiące temu przez matkę zastępczą.

I dodaje: "Myślę, wiele osób w pewnym momencie w ich życiu, będą rodzicami? Czy chcę być rodzicem? Kiedy byłem młody, były trzy rzeczy, wiedziałem, że jestem gejem, będę ojcem i film Gene Wildera "Willy Wonka i fabryka czekolady" to będzie najlepszy film wszeczasów."


(źródło famoushotguys/Gay Star News)

1 komentarz:

  1. Sprzeciwiam adopcji dzieci przez gejów, dziecko powinno mieć ojca i matkę. Ja nigdy nie będę mieć dzieci, dwóch facetów, nie podtrawi wychować normalnie dziecka.

    OdpowiedzUsuń